Ny cykel til mig........ igen
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 19-07-03 21:43

SÅ fik jeg fat i en Savage igen

Sælger siger at stellet er fra 1974 og det står der godt nok også på
registreringsattesten og at resten er fra '96 og det ser også sådan ud.
Så nu har jeg en 7 år gammel MC fra 1974, math is my best hehe.

Så skal den jo bare lige laves lidt om, så den kan se godt ud

Solgte GS'eren for 14, så det var jo 4 i lommen på 2-3 måneder, jeg skal
vist til at købe og sælge lidt mere.

NÅ, men der er lagt lidt (et billede) ind på galleriet.

hamselv herfra

---

Fra : Hekto

Dato : 20-07-03 12:26

In article <bfcajk$9gs$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
<hamselv@brammingnet.dk> says...
> NÅ, men der er lagt lidt (et billede) ind på galleriet.
>
> hamselv herfra
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=104

Wauuuv! Og så i den rigtige farve!!! ;0)

T'nøkke!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 20-07-03 12:49

In article <MPG.19849a9e23dd81259897b7@news.tele.dk>, Hekto says...
> In article <bfcajk$9gs$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
> <hamselv@brammingnet.dk> says...

> Wauuuv! Og så i den rigtige farve!!! ;0)
>
> T'nøkke!

Kom lige til at tænke på 77??? Du mener 87 ikke?
Nok er modellen gammel; men den er ikke fra 77!

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 20-07-03 15:58

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse

> Kom lige til at tænke på 77??? Du mener 87 ikke?
> Nok er modellen gammel; men den er ikke fra 77!
> --
> /Hekto

Nope den er god nok, hvis det er Savagen du snakker om. Ved godt at
den først kom til i 87/88 stykker men sælger havde sagt at han havde lagt en
96'er over på et 74'er stel og der står også godt nok at den er synet 1.
gang 10.09.74.
A forstår'et heller é.

Hvis det er GS400'eren, så var den fra '77.

hamselv herfra

---

Fra : Hekto

Dato : 20-07-03 18:29

In article <bfeaoi$v1c$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
> [...]
> 96'er over på et 74'er stel og der står også godt nok at den er synet 1.

Det må simpelthen være en fejl!?

Fra : Armand

Dato : 20-07-03 21:47

Tonny Eskesen (DKMC) <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en

> [...]
> gang 10.09.74.
> A forstår'et heller é.
>
> Hvis det er GS400'eren, så var den fra '77.

Det skulle være enkelt at se på stelnummeret hvilken motorcykel det drejer
sig om :-/

Ifald at stelnummeret grangiveligt angiver at det er et savage-stel og '74
er at finde i reg.attesten, er der enten sket en gevaldig
indtastnings-brøler hos centralregisteret, eller også er hele sagen
temmeligt speget :-/

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 20-07-03 23:15

In article <bfeviq$2anm$3@news.cybercity.dk>, Armand says...

> [...]
> er at finde i reg.attesten, er der enten sket en gevaldig
> indtastnings-brøler hos centralregisteret, eller også er hele sagen

ja, for godt nok er de fleste Suzuki'er 'modulopbygget' og man kan
sætte en næsten hvilken som helst motor i et hvilket som helst stel, af
de gamle modeller, så er det eneste man vist kan bytte lundt på en
Svagage med, en DR, og det er ihvertfald ikke stellet!!!???

Det er kun ærgreligt at det ikke er em importeret, for så ville ejg
gerne betale afgift!! ;0)

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 21-07-03 04:15

> [...]
> er at finde i reg.attesten, er der enten sket en gevaldig
> indtastnings-brøler hos centralregisteret, eller også er hele sagen

Der er fulgt en servicebog med hvor den er serviceret i DE engang i '96 og
stelnr. er 60800.

Så den er vist importeret sydfra engang.

hamselv herfra

---

Fra : Armand

Dato : 21-07-03 15:16

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Der er fulgt en servicebog med hvor den er serviceret i DE engang i '96 og
> stelnr. er 60800.

Er der ikke også en type-betegnelse i forlængelse af stelnummeret? :-/
De benævnelser á: PC19 hhv PC23, sm der ofte hænges på CBR600'ere, er slet
og ret typenavnene på årgangene jvf. stelnummeret, og et sådant burde
savage'en også have :-|

--
Armand.

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 21-07-03 21:14

> [...]
> De benævnelser á: PC19 hhv PC23, sm der ofte hænges på CBR600'ere, er slet
> og ret typenavnene på årgangene jvf. stelnummeret, og et sådant burde

Vi havde lige en anden Savage omme fra klubben og der manglee vist et par
plader, ved ikke hvad de hedder, men de SKAL vist sidde der og hvis de
pilles af, skal der følge papirer med på at de er pillet af.

Stelnummeret ligner heller ikke hinanden, men hvad ved jeg.

Måske vi skal en tur forbi politiet og spørge dem, men på den anden side, så
er den jo synet og der er papirer på, så der skulle jo ikke være noget at
komme efter.

Har lagt lidt billeder ind her.

http://www.hamselv.org/stel.htm

hamselv herfra

---

Fra : Hekto

Dato : 21-07-03 23:03

In article <bfhhjt$o8k$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
> [...]
> er den jo synet og der er papirer på, så der skulle jo ikke være noget at

En NP41 er sidste 'nye' model.
Kunne man forestille sig at der var kommet et reservedelsstel på??

Jeg ville nok lige slå en klo i den du har købt den af, og forvisse mig
om at alt er heeeelt OK.
Hvis det er myndighederne der opdager evt. 'unøjagtigheder' sidder du
med aben, og enten en afgift eller måske ingen cykel.

Der er sikkert en helt naturlig forklaring; men det er rart at sove
roligt om natten.

Fra : Armand

Dato : 22-07-03 23:26

> [...]
> pilles af, skal der følge papirer med på at de er pillet af.
>
> Stelnummeret ligner heller ikke hinanden, men hvad ved jeg.

Dine tal ser unægteligt hjemme-islåede ud i forhold til på
reference-modellens!

> [...]
> så er den jo synet og der er papirer på, så der skulle jo ikke være noget

JO!
Sagen ér meget speget - Følg straks op på sagen og slip evt. af med den
varme kartoffel mens du kan det og ikke står med problemet og såvel bøde og
toldregning ved en senere situation (á salgs-syn eller trafikskade) :-|

Det skulle vel tilfældigvis ikke være hos et par navnkundige svindelbrødre i
Horsens at den er købt?

--
Armand

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 23-07-03 04:15

> [...]
>
> Det skulle vel tilfældigvis ikke være hos et par navnkundige svindelbrødre

Nope, den er fra Lolland og ejeren har haft den stående i lang tid. Tænkte
selv på det med stelnummer og manglende små plader, men politiet sendte ham
videre til motorkontoret der intet vidste og sendte ham til syn og her
vidste de vist heller ikke noget, så de synede den.

Men måske jeg selv skulle samme vej for at være sikker.

hamselv herfra

---

Fra : Armand

Dato : 23-07-03 16:35

> [...]
og
> her vidste de vist heller ikke noget, så de synede den.

- - - - - - siger hán!

> Men måske jeg selv skulle samme vej for at være sikker.

Jup!
Jo tidligere desto bedre for din sag!

--
Armand.

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 21-07-03 21:15

Er der forresten ikke en betjent der kigger med her og selv kører ??

Mener jeg har set det engang.

hamselv herfra

---

Fra : Anneli

Dato : 25-07-03 23:15

"Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en meddelelse

> SÅ fik jeg fat i en Savage igen
Kæmpestort tillykke herfra :0)

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage :0)

Fra : Armand

Dato : 26-07-03 11:00

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> "Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Kæmpestort tillykke herfra :0)

Hej In... ehem: Anneli!
Nu du alligevel kom ind fra højre, så vil jeg gerne tippe dig om et indlæg
der kunne ligge dig på sinde, men som jeg fandt for anmasende at tippe dig
om privat:
Link:

Men undlad nu lige at blande farvevalg ind i sagen - Fyren har det svært nok
i forvejen

--
Armand

Fra : Anneli

Dato : 30-07-03 23:26

> [...]
indlæg
> der kunne ligge dig på sinde, men som jeg fandt for anmasende at tippe

Hej Ki... øhhh....Armand! ;0)

Jeg er massivt bagud i nyhedsgruppelæsning og nu kan indlægget du linker
til ikke vises?! Det lød ellers spændende, især efter dit hint om
farvevalg ;0)

En anden gang må du godt tippe privat, jeg kan slet ikke følge med. Og
nu er jeg også nød til at smuglæse i bilgruppen ;0)

Fra : Peter Aagaard

Dato : 26-07-03 13:50

Anneli wrote:
> "Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en meddelelse