tur idag?
Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 14:21

Endnu engang er jeg ret sent ude, men er der nogen der kunne være friske på
en tur idag?? Jeg er lidt ligeglad hvorhen, den skal bare luftes lidt..

Stefan
RF600

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 14:27

> [...]
> en tur idag?? Jeg er lidt ligeglad hvorhen, den skal bare luftes lidt..
----------------
Hmmm... Hvor skulle turen starte/gå hen???
Jeg bor i kolding, hvis turen kommer her forbi så er jeg klar!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 14:44

"Oliver Bruchhaus" <hayabusa@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> ----------------
> Hmmm... Hvor skulle turen starte/gå hen???
> Jeg bor i kolding, hvis turen kommer her forbi så er jeg klar!
>

> Oliver Bruchhaus.

Ja ok, min fejl.. :) Et sted i københavn/nordsjælland/roskilde???

Ik fordi jeg ikke gider have dig med eller noget Oliver.. :)

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 14:47

> Ja ok, min fejl.. :) Et sted i københavn/nordsjælland/roskilde???

> Ik fordi jeg ikke gider have dig med eller noget Oliver.. :)
------------------------------------
Hehe...

Jamen mange tak!
Så kører jeg da bare en tur med mig selv!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 19-07-03 14:59

> ------------------------------------
> Hehe...
>
> Jamen mange tak!
> Så kører jeg da bare en tur med mig selv!
>

> Oliver Bruchhaus.

Ja gør du hellere det. Det ville jo være surt hvis vi fandt ud af at en rf
kunne snuppe din Honda.. :)

Stefan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 19-07-03 21:00

"Stefan Jørgensen" <macstefan502@hotmail.com> wrote in message
> Ja gør du hellere det. Det ville jo være surt hvis vi fandt ud af at en rf
> kunne snuppe din Honda.. :)

LOL

-- som godt kan følges med en RF'er på motorvejen
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209