Straffe-ekspedition.
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 19-07-03 10:35

Jeg skal på straffe-ekspedition idag.....
Der er en gut eller gut'inde der har ridset min motorcykel,, min elskede
Suzuki GS500E . Vedkommendes ciao (knallert) var væltet og det havde
resulteret i at styret havde revet ned langs venstre side på tanken.... 3
DYBE RIDSER!!!!

Er der så nogen der har en sort tank liggende uden ridser?

Venlig Hilsen Rasmus Sørensen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-07-03 10:41

> resulteret i at styret havde revet ned langs venstre side på tanken.... 3
> DYBE RIDSER!!!!
>
> Er der så nogen der har en sort tank liggende uden ridser?

Ærgeligt...

Hvad med en lak-stift?

Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 19-07-03 11:10

> Hvad med en lak-stift?

Det vil man kunne se..... Vil man ikk'?

Hilsen Rasmus Sørensen

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 19-07-03 11:18

"Rasmus Sørensen" <kxaser@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil man kunne se..... Vil man ikk'?
fyld ridserne op med lakstiften og slib så MEGET forsigtgt med lidt
vandslibepapir korn 1600+ til det er jævnt og poler derefter med en god
voks, hvis du er forsigtig kan du sagtens reppe ridser på denne måde, man
skal bare være opmærksom på ikke at slibe for meget lak af, altså så vidt
muligt kun slibe det man har fyldt i ridsen og derved opnå en jævn
overflade, som man så kan polere blank...

--
Mvh Claus
(der reppede lakken på sin gamle Fiat på den måde efter en eller anden

Fra : Hekto

Dato : 20-07-03 08:55

In article <3f191ad5$0$24708$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Claus
Ruglund Jakobsen says...
> [...]
> muligt kun slibe det man har fyldt i ridsen og derved opnå en jævn
> overflade, som man så kan polere blank...

I sedet for at slibe, så tag en stump bomuldsklud over en finger, dyp
den i sprit, og 'puds' det overskydende lak væk, efter ca. 30 min.
Gentag det et par gange, og polér så, nogle dage efter.

Går det helt galt første gang, tør det hele væk med acetone; men pas på
plastik!!

Hvorfor ikke kræve det erstattet af vedkommende. Forsikringer er da
opfundet?????
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?