?
Fra : Svend Pedersen

Dato : 19-07-03 06:29

Er der nogen der ved hvor det er bedst at annoncere min Virago535 til salg.
Tak for det.
SP

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 19-07-03 09:03

> Er der nogen der ved hvor det er bedst at annoncere min Virago535 til salg.
> Tak for det.
> SP
----------------
Hvad med:
dk.marked.privat.motorcykel
????

Oliver Bruchhaus.

Fra : Megas

Dato : 19-07-03 10:28

Svend Pedersen wrote:
> Er der nogen der ved hvor det er bedst at annoncere min Virago535 til
> salg. Tak for det.
> SP

Den Blå Avis..?

Fra : Richard

Dato : 19-07-03 11:37

Svend Pedersen wrote:

> Er der nogen der ved hvor det er bedst at annoncere min Virago535 til salg.

FYI: Prøv også at sende jones_netng@yahoo.dk en besked. Han kunne måske
være interesseret, hvis din 535'er holder hans budget på ca. 35 kkr.,
som nogle af dine XV-venner sætter som realistisk for en sådan cykel i
tråden "Første MC - Virago look-alike" ab 14. juli i år

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Uffe Jørgensen

Dato : 19-07-03 13:01

Hva' skal den koste?

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-07-03 15:55

I tråden: 3f193380$0$76128$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev Uffe Jørgensen :
> Hva' skal den koste?
> "Svend Pedersen" <nmb12707@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Ikke for at lege "politi" (ahh gu er det så), men er i nu ikke ved at
bevæge jer derhen hvor i skal "FUTte over i
dk.marked.privat.motorcykel ?

[XFUT :dk.marked.privat.motorcykel ]
--
Dun@nt