Mangler der ikke et billed galleri for vor~
Fra : Lars Christiansen

Dato : 18-07-03 22:14

Hejsa,

Jeg vil lige høre om der er stemning for MC-ejere at få et billed galleri stillet tilrådighed.

Det lyder måske lidt kryptisk, men er faktisk ret simpelt =)

Det jeg forstiller mig er at I sender mig billederne af jeres MC (helst .jpg format, størrelse max 2048x1536) og så laver jeg en mappe til jeres billeder. Større serier af billeder finder vi en måde at få overført....

Hvis I vil se hvorledes resultatet ser ud/have en ide om det, kan i smutte forbi mine to domæner:

http://gallery.748.dk/ (oplagt for 748 / Ducati ejere)
http://gallery.r6.dk/ (oplagt for R6 / Yamaha ejere)

Er dette noget I vil kunne have glæde af? Så vil jeg gerne varetage
denne tjeneste =)

Andre domæner kan jeg også sætte et galleri op for ;) f.eks. gallery.danskfritidmotorcykel.dk....

Spørgsmål? Ris? Ros?

-Lars C :)
748SP
(gad vide hvad jeg har rodet mig ud i nu....)

Fra : Rico Hansen

Dato : 18-07-03 22:15

Hej Lars,

Det er en rigtig god idé, men er denne service ikke allerede til rådighed på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk ??

/Rico

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 18-07-03 23:08

Eller på http://dfm.nathue.dk/ der fungerer udemærket

--
Mvh Claus
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=92

Fra : Lars Christiansen

Dato : 18-07-03 22:22

Hej Rico

On Fri, 18 Jul 2003 23:15:07 +0200
"Rico Hansen" <ricohansen@hotmail.com> wrote:

> Det er en rigtig god idé, men er denne service ikke allerede til rådighed på
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk ??

Jeg forventede faktisk at få dette spørgsmål =)

Jeg har set galleriet der, men jeg synes ikke det er nemt og overskueligt :( Derfor valgte jeg at skrive dette indlæg. Hop evt. ind på http://gallery.748.dk/ for at se hvad det er jeg tilbyder.

Og for det næste spørgsmål eller to... Ja, det er gratis - jeg skal ikke have noget for det ;)

-Lars C
748SP

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-07-03 23:36

Lars Christiansen wrote:
> Jeg har set galleriet der, men jeg synes ikke det er nemt og overskueligt :( Derfor valgte jeg at skrive dette indlæg. Hop evt. ind på http://gallery.748.dk/ for at se hvad det er jeg tilbyder.

*cough* http://dfm.nathue.dk

// Hans, webmaster på dfm.nathue.dk
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Lars Christiansen

Dato : 18-07-03 23:39

On 18 Jul 2003 22:36:29 GMT
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> *cough* http://dfm.nathue.dk

*cough* 10 minutter for sent med den post =)
<20030719002616.28a85646.usenet@r6.dk>

:) Lars

Fra : Lars Christiansen

Dato : 18-07-03 23:26

On Sat, 19 Jul 2003 00:08:09 +0200
"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcdasl.dk> wrote:

> Eller på http://dfm.nathue.dk/ der fungerer udemærket

Uh ja... Hans's havde jeg ikke husket :) *DUH*

ok.. fair nok =) Lad os ikke lave alt for meget dobbelt konfekt...

Hvis nogle stadig vil benytte tilbudet, skal de stadig være velkommen til at kontakte mig =) Evt. for at samle billederne af danske 748'ere og andre ducati'er...

-Lars
748SP