Mini Moto GP baner
Fra : hilli@lat.home.hilli~

Dato : 18-07-03 18:26

Hep

Er der nogle, der har en ide om hvor man kan komme til at koere Mini Moto GP
paa noget ala dem vist paa http://www.polinimotori.dk/Dreambike/ ?

Vi ligger desvaerre ikke selv inde med nogle mini bikes, men saa vidt jeg
errinder en artikkel i FreeWheeler (Fra engang i begyndelsen af aaret), saa
burde det vaere muligt at koebe sig til den slags fornoejelser paa samme basis
som med mini go-carts.

Saa er der nogle, der ved hvor det kan lade sig goere?

/Hilli
Fazer 600

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-07-03 08:46

<hilli@lat.home.hilli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
basis
> som med mini go-carts.
>
> Saa er der nogle, der ved hvor det kan lade sig goere?

Du har selv lige sendt et link, hvori det hele er beskrevet.
Du kan købe en brugt, ellers hos motoline i Harislee i Tyskland, som er det
billigste sted, eftersom momsen er under den danske.
Ellers kan du gå til de fleste danske forretninger med polinigrej ( på nær
scooterbutikker) og købe dig en. Det eneste du skal sikre dig ved køb, er
at der er et medfølgende "VIP kort" - en slags registreringsattest, som
giver dig retten til at kører den på bane til de priser som motoline (Hugo)
har forhandlet hjem med en stribe
baneejere landet over. Ellers kommer til at skulle betale LANGT mere for en
formiddags træning.

På hjemmesiden du sendte et link til, er der også opgivet forhandlere,
regioner, hvor du evt. kan kontakte formanden.

En lille ny 911 med 6,2HK koster godt 15.000kr.

> /Hilli
> Fazer 600
Mvh Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 21-07-03 10:24

On Sat, 19 Jul 2003 09:45:55 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@stofanet.dk> wrote:

>Du har selv lige sendt et link, hvori det hele er beskrevet.
>Du kan købe en brugt, ellers hos motoline i Harislee i Tyskland, som er det
>billigste sted, eftersom momsen er under den danske.

Hvis man ikke vil købe men blot pøve/leje i første omgang?... Er det
muligt i .dk ?

--
vh
Thomas

--
vh
Thomas Jensen,

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-07-03 13:15

> Hvis man ikke vil købe men blot pøve/leje i første omgang?... Er det
> muligt i .dk ?

Jeg har før været ude at kigge på Polini Dreambikes i Aalborg Go-Kart Hal.
Der kunne man for 100,- vistnok få 5 omgange.

Jeg prøvede det ikke selv, da jeg synes prisen var lige i overkanten.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-07-03 18:45

"Thomas Jensen" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse
> On Sat, 19 Jul 2003 09:45:55 +0200, "Thomas Buus Andersen"
> <t-buus@stofanet.dk> wrote:

> Hvis man ikke vil købe men blot pøve/leje i første omgang?... Er det
> muligt i .dk ?

Jowda. Det er også muligt .. Du skal bare skrive til den afdeling hvor du
ønsker at prøve, så arrangere de det.
Det koster vist normalt 100kr, eller det gav jeg. Der fik jeg sammenlagt små
20min kørsel her i Aalborg.
Pengene går udelukkende til baneejeren, og ikke til klubben.
Jeg synes du skal tage ud og prøve - det er pissesjovt. Havde min SU nu
været noget højere, så havde jeg også en :)
Men mon ikke min GSXR250 kan gå for at være en dreambike?

GSXR 250