Fællestur på søndag? (kbh)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 13:27

Skulle der evt. være nogle, der er friske på en tur fra københavn (eller
udkanten) og op ad de små snoede gennem det nordsjællandske på søndag?

Vi kunne eventuelt ende oppe ved den hyggelige havn i Gilleleje, hvor der er
mulighed for at få sig en is eller lidt mad.

Vejrudsigten ser ganske lovende ud så hvis man vil nyde vejret lidt kunne vi
evt. aftale at vi kørte ved 15-tiden i stedet for at køre om formiddagen?
Hvad synes I?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Moller

Dato : 18-07-03 13:51

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle der evt. være nogle, der er friske på en tur fra københavn (eller
> udkanten) og op ad de små snoede gennem det nordsjællandske på søndag?

Whiiiii :) jo da, lyder kanont.

> Vi kunne eventuelt ende oppe ved den hyggelige havn i Gilleleje, hvor der
er
> mulighed for at få sig en is eller lidt mad.

hmmm, er du en af de dersens opfedere :)

> [...]
vi
> evt. aftale at vi kørte ved 15-tiden i stedet for at køre om formiddagen?

Lyder kanonos :) kan vi så ikke samles ude ved DTU hovedbygning 101 ???

VH
Lars Molnit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 13:55

Moller wrote:

> hmmm, er du en af de dersens opfedere :)

LOL ... nej tværtom. Jeg burde faktisk tabe 5 kg. men jeg må godt synde lidt
i weekenden

> Lyder kanonos :) kan vi så ikke samles ude ved DTU hovedbygning
> 101 ???

Det kunne være en udmærket idé!

--
Tony
Literfazer

Fra : Moller

Dato : 18-07-03 14:05

> Det kunne være en udmærket idé!

Ja, ik :) så kan dem som kommer tidligere end kl 15 prøve den villde
MZ'er der står derude :)

VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 18-07-03 14:25

In article <3f17ecc5$0$249$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, news@molnit.com
says...
> hmmm, er du en af de dersens opfedere :)

*ROFLPMP*
- dér var nok een der så TV i går!!!???
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : wheeler

Dato : 18-07-03 16:14

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Hvad synes I?

[KLIP]

Med mindre klodserne er groet fast til mine skiver, er jeg helt klart på en
Gilleleje-tur på søndag - så kunne vi jo evt. køre over Anisse på vejen hjem

--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-07-03 18:14

Tony Lorentzen wrote:
> [...]

> Vejrudsigten ser ganske lovende ud så hvis man vil nyde vejret lidt
> kunne vi evt. aftale at vi kørte ved 15-tiden i stedet for at køre

Såer det derfor at man aldrig ser nogle af jer på Højeruplund !(
Stevns, _altid_ den tredie Søndag i måneden )

I kører simpelthen nordpå :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Moller

Dato : 18-07-03 18:19

> Såer det derfor at man aldrig ser nogle af jer på Højeruplund !(
> Stevns, _altid_ den tredie Søndag i måneden )

afhva :) det var jeg sgi ikke klar over, men hvis det er på søndag, så
må turen vel gå derned :)

> I kører simpelthen nordpå :-/

Ja, :) man skal for langt syd på for at de sjove veje kommer jo :(

VH
Lars Molnit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 18:37

Moller wrote:

> afhva :) det var jeg sgi ikke klar over, men hvis det er på
> søndag, så må turen vel gå derned :)

Så må I have en god tur. Jeg har en anden aftale søndag formiddag/middag
hvor jeg vil nyde noget af det gode vejr uden mc-tøjet på

> Ja, :) man skal for langt syd på for at de sjove veje kommer jo :(

Njaeh... der ligger faktisk en del gode veje omkring Roskilde - men det er
jo lidt af en omvej hvis vi skal til Stevns.

--
Tony
FZS1000

Fra : Richard

Dato : 19-07-03 10:54

Moller wrote:

> Ja, :) man skal for langt syd på for at de sjove veje kommer jo :(

Nå, faktisk allerede fra City2-området, hvis det ikke er for langt
vestpå at starte?
- kør til krydset Hveen Boulevard-Ishøj Stationsvej og
Tåstrup-Køgevejen, sydpå mod Køge, ca. 300 m. til højre efter
Statoil-tanken, søg sydover langs hovedvejen gennem (frit efter
hukommelsen) Tune, Karlstrup etc helt til Bjæverskov, hvor der er bro
over Køge-Ringsted-motorvejen.
Søg derfra sydøstover mod eller syd om Lellinge for at passere
Køge-Rødby-motorvejen (husker/kender ikke lokaliteterne derfra) og
videre over hovedvejen Køge-Vordingborg i retning mod Klinten.

Kan desværre ikke køre søndag formiddag, men evt. eftermiddag fra DTU,
ved det søndag formiddag.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Stefan Jørgensen

Dato : 18-07-03 21:15

> [...]
vi
> evt. aftale at vi kørte ved 15-tiden i stedet for at køre om formiddagen?

Jeg skal (desværre) et smut til Vordingborg den dag. Regner med at køre ved
16 tiden, men sig til hvis i ombestemmer jer og kører den vej.
Jeg kan så oplyse at vi er nogle stykker der kører til Amager strand
tidligere på dagen, nok ved 12 tiden....