Die Grünen Maaan...
Fra : Steffler

Dato : 18-07-03 09:04

Når nu vi ikke kan vinde noget, så må vi da få topkarakter for stil :

http://ronin.gamedaemons.net/other/Dwayne/mccoy_slide.mpg

Ca. 3Mb....

/S

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-07-03 09:29

"Steffler" <Steffen.Hansen@OBVIOUSdba.dk> writes:

> Når nu vi ikke kan vinde noget, så må vi da få topkarakter for stil :
>
> http://ronin.gamedaemons.net/other/Dwayne/mccoy_slide.mpg

Pfffhoar! McCoy er stadig Kongen af slides.

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Megas

Dato : 18-07-03 09:59

Steffler wrote:
> Når nu vi ikke kan vinde noget, så må vi da få topkarakter for stil :
>
> http://ronin.gamedaemons.net/other/Dwayne/mccoy_slide.mpg
>
> Ca. 3Mb....
>
> /S

WhooOhaah.. Fedest, takker for dét clip

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-07-03 10:26

> Når nu vi ikke kan vinde noget, så må vi da få topkarakter for stil :
> http://ronin.gamedaemons.net/other/Dwayne/mccoy_slide.mpg

Jeps, 100% kontrol.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-07-03 10:31

Steffler wrote:
> Når nu vi ikke kan vinde noget, så må vi da få topkarakter for stil :
>
> http://ronin.gamedaemons.net/other/Dwayne/mccoy_slide.mpg
>
> Ca. 3Mb....
>
> /S

Real nice
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Hekto

Dato : 18-07-03 11:42

In article <3f17be6d$0$5171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Rune
\(Bandit600R\)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> says...
> Real nice

Ja, den vil sq da ta' kegler imellem Slagslunde og Ganløse!!!

BTW ruten Ganløse-Slagslunde-Slangerup-Manderup-Strø-Skævinge-Meløse-
Anisse er rigtig god for tiden, da der især omkring Meløse og Skævinge
er helt ny asfalt, og det er ikke sving der mangler på den rute!
Var i Helsinge i går, og tog den tur hjemover, efter regnen.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-07-03 11:47

Hekto wrote:
> [...]
> er helt ny asfalt, og det er ikke sving der mangler på den rute!
> Var i Helsinge i går, og tog den tur hjemover, efter regnen.

Ja! den tur er "båre dæjlig"

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 21-07-03 12:15

Steffen, for fanden...
Du får mig bare til at savne Kawaen endnu mere...(-:
Mvh
Rasmus zx9r som sidder på Grønland, laaangt fra sin MC.