ferien i år
Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 17-07-03 23:38

Hey NG

Lige en hurtig bøn i sommer varmen.

Som før pakker jeg kæresten, telt og andet ferie grej bog på den gamle cx'er
og køre på ferie.

Men jeg synes at de priser som der er på campingpladser er lidt dyrere når
man er på SU. (jeg er begyndt at læse igen)

Så jeg ville hører om der var nogle som havde et stykke græs,jord, mark
eller what ever, hvor vi måtte slå telt op for natten

Helst på Djursland eller Himmerland, da det er der turen går hen i år

Selvfølgelig skal folk også være velkomne tal at over natte på min plæne (i
Herning) såfremt det er årets feriemål!

Mvh Nikolaj Marquart,- Cx 500

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-03 23:55

"Nikolaj Marquart" <gass@pedal.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så jeg ville hører om der var nogle som havde et stykke græs,jord, mark
> eller what ever, hvor vi måtte slå telt op for natten

Du kan evt. undersøge om der findes gratis campingpladser i området? Jeg ved
at der ligger en sådan ca. ved Gudenåen, og jeg har lige besøgt "Den
Primitive" på Drejø, hvilket var noget nær gratis.. Der var fine wc
forhold - 3 wc'er og 3 bad per køn, inkl. pisrende til mandekønnet :).. Og
nårja, det eneste som kostede noget var et varmt bad ( 5 kroner ).. Meget
fin oplevelse :)
Så det kan jo være at der er mange andre rundt omkring i landet?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 00:01

Nikolaj Marquart wrote:

> Helst på Djursland eller Himmerland, da det er der turen går hen i år

Hvis du er medlem af MC Touring Club (som mange andre) har du faktisk en
gratis overnatning på MC Touring Camp i Djursland om året til gode.
Derudover koster en overnatning 40 kroner pr. person. Læs mere her hvis det
har interesse: http://www.mctouringclub.dk

God ferie!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Nikolaj Marquart

Dato : 18-07-03 00:09

Nej jeg er ik medlem af Mc touring, men overvejer det, der er ik nogle af
"de primitive(med vand)" derude
Men jeg kan anbefale de som også gerne vil på billig camping at kigge på
http://www.friluftskortet.dk/
der er en oversigt over alle gratis primitive camping pladser i DK