Vedr.gearing af MC
Fra : Per Emborg

Dato : 17-07-03 23:02

Ja så fik jeg svar på det spørgsmål vedr. gearing af min Dragbike og tak for
svar til alle

Jeg skulle ikke korte af kæden det hele passer bare perfekt , så er det bare
lige mig om jeg passer til den :) men det får jeg at se her i Weekenden i
Hirtshals så kommer i forbi så kik lige ind mon ikke der er en kold i kassen

(Jeg er ved at bygge en Street Drag racer op og har lige et spørgsmål jeg
har
brug for 2 forskellige gearinger den normale 17X43 og så kan jeg få en 16X44
og der 2,5 cm vandring i baggaflen , kan det lade sig gøre på den samme kæde

Jeg skal køre med nitteled så jeg kan ikke skifte kæde)

Per Emborg
X-Eleven der er spændt op til lir
x112kvik4u@dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk
Denne mail er testet af Norton Antivirus