Ny Fazer600 - første billeder.....
Fra : MKS - 74

Dato : 17-07-03 18:48

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-06-2003)

Fra : Ninja Rider

Dato : 17-07-03 19:22

Hejsa

MKS - 74 wrote:
> http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Cool Nok.
Men en anden lige så fed maskine er "mini Z1000'eren"
<http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=67356&documentID=159908&navID=9>
Nemlig Kawasaki's nye Z636......
Hvis den nu ikke får et R bag efter, kan det være at den bliver til at
betale sig fra i forsikring...... (Jeg drømmer inu... )

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-07-03 20:13

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Den er ret nice uden den lidt kiksede kåbe..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-07-03 20:45

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Den er rigtig flot, men frontkåben hvor lygten sidder i er en øjebæ uden
lige :(.. Synes det har ødelagt hele modellen som ellers ser godt ud.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-07-03 20:58

Anders Houmark wrote:

> [...]
>

> Den er rigtig flot, men frontkåben hvor lygten sidder i er en øjebæ
> uden lige :(.. Synes det har ødelagt hele modellen som ellers ser

Smag og behag , jeg syntes at kåben/tanken er meget pænt
designet,der er lidt TDM over den, men jeg bryder mig ikke om "Ducati"
udstødningen !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 17-07-03 21:44

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en

> Smag og behag , jeg syntes at kåben/tanken er meget pænt
> designet,der er lidt TDM over den,

Specielt den uden kåbe viser med al tydelighed anerne: Bulldog'en, hvorfra
kiloFazerens tankdesign også kommer!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-07-03 22:07

MKS - 74 wrote:

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Hmm... Jeg er spændt på at se om de kan holde prisen nede i det nuværende
leje med en neddroslet R6 motor. Den må være dyrere at producere end den
nuværende 600 motor.

Personligt kan jeg bedre lide det nuværende design. Den nye ligner meget
TDM'en med den forlængede kåbe, hugger og bagsædet.

--
Tony
FZS1000

Fra : Hekto

Dato : 18-07-03 09:10

In article <bf734v$vja$1@news.cybercity.dk>,
spam@dkfritidmotorcykel.dk says...
> Hmm... Jeg er spændt på at se om de kan holde prisen nede i det nuværende
> leje med en neddroslet R6 motor. Den må være dyrere at producere end den
> nuværende 600 motor.

Stordrift har mange fordele, så der kan sagtens være besparelser at
hente. Desuden kan du jo ikke lige se hvad der er 'inden i'.

Man kan altid regne med, at den nye model er billigere at producere,
end den gamle var.
Kunden får et nyt design at kigge på, og producenten bruger det som
lokkemad for at inføre nogle billige løsninger, i forhold til den
gamle model.
Af og til sniger der sig da også forbedringer med; men det er og
bliver forretning.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-07-03 01:11

MKS - 74 wrote:

>http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Hmm, den med kåbe synes jeg nu ikke er videre vellykket :-/ Der burde ellers
at være basis for en fed maskine med R6-motoren, men den med kåben minder
mest om en gammel BMW krydset med en MZ'er :-| ...og hvad har de dog gjort
ved de fantastiske monoblock calipere? *tsk-tsk* ...og så er den sikkert
også dyr... og så er der ikke mere kaffe... piv...

Modellen uden kåbe ser dog umiddelbart ret lækker ud. Den minder lidt om en
MV Agusta Brutale
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Anet

Dato : 17-07-03 23:58

"syntes at kåben er vild kikset. Den ligner banditkåben og den bryder jeg
mig slet ikke om. Den gamle model var meget pænere.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Brian Luckow

Dato : 18-07-03 07:53

> "syntes at kåben er vild kikset. Den ligner banditkåben og den bryder jeg
> mig slet ikke om. Den gamle model var meget pænere.

Hørt, både mht. Banditen og den kiksede Fazer-kåbe. Nogle gange virker det
som om, at de kommer med en ny model, bare fordi de skal vise de andre
MC-fabrikanter, at de ikke sidder med hænderne i skødet. Hvorfor dog ikke
bare beholde den gamle model, så længe den sælger godt, og så bare forbedre
den med små, men vigtige ting, og så i mellemtiden gi' sig go' tid på
tegnebordet.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Anet

Dato : 18-07-03 20:04

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
forbedre
> den med små, men vigtige ting, og så i mellemtiden gi' sig go' tid på

(klip)

Vi har selv haft den lille fazer model i 600 kubik og den var dejlig at køre
på og lå godt på vejen. Den var både til skæg og langturen. Desuden så var
den i flotte farver og med en smart lille kåbe som alligevel var
velfungerende.

hilsen

Annette
Fazer 1000

Fra : Armand

Dato : 18-07-03 23:58

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en

> .......... Desuden så var den .........med en smart lille kåbe som
alligevel var
> velfungerende.

- - - - - - men lignede en radiobil!

--
Armand.

Fra : Anet

Dato : 19-07-03 12:55

> Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en

> alligevel var
>
> - - - - - - men lignede en radiobil!
>
> --
> Armand.

(klip)

Nej, det syntes jeg ikke at den gjorde. Den er da kønnere i den gamle
version end den nye version syntes jeg.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Jens Arnfast

Dato : 18-07-03 08:25

Anet wrote:
> "syntes at kåben er vild kikset. Den ligner banditkåben og den bryder jeg
> mig slet ikke om. Den gamle model var meget pænere.

Ganske enig, ved første øjekast troede jeg faktisk det var en bandit.
Frontkøben virker påklistret og skæmmende, men også bagsvingeren virker
en anelse kantet ifht. de bløde linier cyklen ellers har.

Det er bare mine 2 cent

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : S.G

Dato : 18-07-03 07:56

Ser ud til at de er gået fra kantede kurver til bløde kurver

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-03 14:11

I tråden: 38odhv413dhjas58ja29uof8jn9ko9cqps@4ax.com,
Skrev MKS - 74 :

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Som poentiel Fazer køber, vil jeg tillade mig at konkludere, at der
skal købes INDEN den nye model kommer, den er sgu da grim!(min mening
naturligvis)
Falder stilmæssigt langt fra Fazer designet, som det er i dag - øv
øv - Håber de bevarer den gamle Fazer, og evt blodt lancherer den ny -
den kunne have navnet FZS600SD (SkodDesign)

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-07-03 17:21

J.C.Kløve wrote:

> Som poentiel Fazer køber, vil jeg tillade mig at konkludere, at der
> skal købes INDEN den nye model kommer, den er sgu da grim!(min mening
> naturligvis)

Aha... Du går også med Fazer drømme? Det er en _FED_ maskine!

> Falder stilmæssigt langt fra Fazer designet, som det er i dag - øv
> øv - Håber de bevarer den gamle Fazer, og evt blodt lancherer den ny -
> den kunne have navnet FZS600SD (SkodDesign)

LOL! Skriv det til Yamaha

--
Tony
Kilofazer

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-07-03 21:37

I tråden: bf96sn$m2g$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :

> Aha... Du går også med Fazer drømme? Det er en _FED_ maskine!
[sax]
Var du så beruset i Skagen at du ikke kan huske at vi talte om det ?
*lol*

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-07-03 00:24

J.C.Kløve wrote:

> Var du så beruset i Skagen at du ikke kan huske at vi talte om det ?
> *lol*

Det må jeg have været :-|

Nå men så er der da en undskyldning for at mødes igen snart

--
Tony
Fazer 1000

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-07-03 00:52

I tråden: bf9vma$1ncn$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :
> J.C.Kløve wrote:
[snip]

> Nå men så er der da en undskyldning for at mødes igen snart

Absolut

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-07-03 16:37

MKS - 74 wrote:

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=176356

Damn. Der er nogen hos Yamaha, der er blevet sure for artiklen er blevet
fjernet!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : MKS - 74

Dato : 21-07-03 16:51

On Mon, 21 Jul 2003 17:37:18 +0200, "Tony Lorentzen"
<spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Damn. Der er nogen hos Yamaha, der er blevet sure for artiklen er blevet
>fjernet!

Næh - bare holdt flyttedag ...

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=176356&navID=1