Om-vikling af stator.
Fra : SL

Dato : 16-07-03 19:39

Hej.
Min stator ( Virago XV 750 ) er stået af.
Jeg har for flere år siden fået viklet om af en i Ålborg - eller Ålborg
området.
Hurtigt, billigt, godt, men kan ikke finde navn adresse nu.

Hvis du kender ham - eller en klokke ringer, så hører jeg gerne.
Hilsen Sharky

Fra : C. Caspersen

Dato : 16-07-03 20:12

"SL" <sl@stribnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du kender ham - eller en klokke ringer, så hører jeg gerne.

Hans Nielsen, Johs. V. Jensens Vej, 9800 Hjørring ?

/Caspersen

Fra : SL

Dato : 16-07-03 20:15

Takker. Jeg prøver.