MC kort - opmærksom på hvad?
Fra : Erik Hansen

Dato : 16-07-03 00:10

Hej alle,

Jeg vil til at have taget MC kort. Hvad skal jeg være opmærksom på? Her
tænker jeg primært på valget af kørelærer.

Jeg er 25, så jeg kan gå igang med det "store" mc kort.

Er der nogen der har gode hints og tips (hvem er gode på MC og hvem skal
man holde sig væk fra) om kørelærere i Kolding eller Vejle, da jeg hhv.
arbejder og bor der?

mvh, erik <snabela> boersting <punktum> dk

Fra : Johnny

Dato : 16-07-03 00:21

"Erik Hansen" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har gode hints og tips (hvem er gode på MC og hvem skal
> man holde sig væk fra) om kørelærere i Kolding eller Vejle, da jeg hhv.

Hvis du får nogle gode tips og ideer vil www.kritikken.dk gerne have en
kommentar med på vejen......

Fra : Esben Bøll

Dato : 16-07-03 10:26

Nu kender jeg ikke nogen specifikke i det område, men jeg ville prøve og se
om jeg ikke kunne finde en som har adgang til nogle forskellig motorcykler
så man kunne køre en som passer til ens temperament.

Esben Bøll
TA 95

Fra : Hekto

Dato : 16-07-03 23:19

In article <3f1489b8$0$13230$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Erik
Hansen says...
> Jeg vil til at have taget MC kort. Hvad skal jeg være opmærksom på? Her
> tænker jeg primært på valget af kørelærer.

Sørg for at kørelæreren reserverer tid til prøverne med det samme, så
du ikke først kommer til når sommeren er helt forbi.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : michelangelo

Dato : 17-07-03 21:32

Et par af mine kammerater gik igang på en tvivlsom skole i Kbh NV......det
var byens billigste ingen tvivl om det....men de er komplet strandet...kan
aldrig få timer, har måttet aflyse teoriprøver af samme grund. Sidste nyt er
at læren havde skiftet adresse og lukket køreskolens telefon. De er så småt
ved at opgive deres penge. Gå kun til skoler i er blevet anbefalet.

Mvh Lasse

Fra : Peter Krogh

Dato : 17-07-03 11:41

Der er en kørelærer i Vejle som er tidligere bestyrelsesmedlem af MCTC, mon
ikke han kunne være et godt bud?

Axel Nielsen, tlf. 75825768 - 40505768

Pede