Garmin StreetPilot III Metro City Guide
Fra : Peter Willkan

Dato : 14-07-03 22:03

Davs.

Jeg har lige været 5 uger i USA og købte der Mapsource City Guide for the
Americas til min StreetPilot III.

Hvis du har Atlantics-versionen af Mapsource City Guide med unlock-koder vil
jeg gerne opbevare en sikkerhedskopi for dig her hos mig.

Samtidigt vil jeg bede dig om at passe godt på en sikkerhedskopi af min
Americas-version.

M.v.h.

Peter Willkan

Fra : Hekto

Dato : 14-07-03 22:52

In article <3f131988$0$97194$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Peter
Willkan says...
> [...]
> jeg gerne opbevare en sikkerhedskopi for dig her hos mig.
>
> Samtidigt vil jeg bede dig om at passe godt på en sikkerhedskopi af min

*ROFL* ;0)

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jens U

Dato : 15-07-03 02:16

Hekto skrev ...
> In article , Peter
> Willkan says...

> *ROFL* ;0)

Hvad sjov er det i det ?

Det har jo intet med motorcykler at gøre,
ud over at der er et fåtal der montere sådan noget på mc'en.

Peter ved jo godt at snakken skal foregå i
og jeg er sikker på efter alle de indlæg han har lavet er de få
som benytter sådan udstyr allerede abonnent på denne NG.

Jeg kan sagtens finde vej ved hjælp af et godt gammelt kort fra det
20'ende århundred med nogle skilte og stednavne i det område jeg er.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : noname

Dato : 15-07-03 07:26

Hvis du ikke kan se det sjove forstår du ikke indlægget. (et lille hint,
det drejer sig om sikkerhedskopierne !)

Fra : Hekto

Dato : 15-07-03 09:27

In article <3f139e7a$0$5179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
noname@jubiifjerndettemail.dk says...
> Hvis du ikke kan se det sjove forstår du ikke indlægget. (et lille hint,
> det drejer sig om sikkerhedskopierne !)

AAAAaaaaHhhh! ... een mere med humor!!!! ;0)

Nåh, ja, og ellers er det sommer! Lidt relevans havde det da, til MC,
så lad nu være med at overfalde den stakkels mand!

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jens U

Dato : 15-07-03 10:57

Hekto skrev ...
> In article noname says...
> >
> AAAAaaaaHhhh! ... een mere med humor!!!! ;0)
>
> Nåh, ja, og ellers er det sommer! Lidt relevans havde det da, til MC,
> så lad nu være med at overfalde den stakkels mand!

Jeg har da humor

Stadig kan jeg ikke se relevansen i denne tråd,
jeg har nævnt MC to gange, Du en og Peter nul.

Cykelcomputer har da heller ikke noget med mc'er at gøre,
men montere du den på mc'en så er det da relevant.

Jeg kan bare ikke finde ud af at tage en backup af softwaren.

Desuden er jeg ikke typen der overfalder folk,
måske er det mere omvendt.

Fra : Peter Willkan

Dato : 15-07-03 17:20

Rolig nu allesammen.

Jeg har kørt MC i 35 år uden en StreetPilot og har såmænd da også fundet vej
rundt i verden.
Tanktaske + kortmappe + ustandseligt at stoppe op for at orientere sig.

Der skal ikke herske tvivl om, at det er meget lettere at finde rundt med
sådan en - og de sidste tre år har den gjort navigeringen meget lettere så
fra mig skal der lyde en begejstret anbefaling.

Tak i øvrigt for hintet til den anden nyhedsgruppe - den kendte jeg ikke.

I øvrigt er der adskillige hundrede der kører rundt med en GPS på deres
motorcykler - og jeg er altså en af dem.

Peter
Motorcyklist på 38. år
BMW K1200GT

Fra : Jens U

Dato : 15-07-03 17:42

Peter Willkan skrev ...
> Rolig nu allesammen.

Er vi da ikke det ?
Jeg konstaterede bare hvad indlægget bar præg af

> [...]
> sådan en - og de sidste tre år har den gjort navigeringen meget lettere så
> fra mig skal der lyde en begejstret anbefaling.

Pas på der ikke er en politiker der får øje på den,
så kan det være at det bliver ulovligt,
som at snakke i mobiltelefon under kørsel fordi den afleder opmærksomheden.

> Tak i øvrigt for hintet til den anden nyhedsgruppe - den kendte jeg ikke.

? Det undre mig meget fordi linket er tidligere blevet nævnt i netop en
repos til dig,
men velbekomme, jo ældre man bliver kan det knibe med hukommelsen

> I øvrigt er der adskillige hundrede der kører rundt med en GPS på deres
> motorcykler - og jeg er altså en af dem.

Okay, det viste jeg ikke, har i lavet en bytteklub

> Peter
> Motorcyklist på 38. år
> BMW K1200GT

Er du ellers glad for din bimmer, jeg har nemlig også set mig lidt varm på
sådan en.
Venstre taske, er det ikke irriterende den ikke er større hvis man skal køre
touring på den.

Hvor mange km har du fået kørt ind til nu og har du erfaret nogle minus
eller plusser ved den.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere (131Kkm)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-07-03 17:57

Jens U wrote:

Hej Jens.

Tak for sidst

> Pas på der ikke er en politiker der får øje på den,
> så kan det være at det bliver ulovligt,
> som at snakke i mobiltelefon under kørsel fordi den afleder
> opmærksomheden.

Se, lige der, er du lidt forkert på den, og det ved jeg ,fordi at jeg
har prøvet begge dele, at køre med et kort på tanktasken og så det at
køre med en GPS, og det er betydeligt _mindre_ opmærksomheds krævende,
at køre med GPS'en, på min model kan man oven i købet, smide et stik i
modellen, og en prop i øret, så får du besked på hvad du skal gøre,
dejligt nemt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jens U

Dato : 15-07-03 22:56

Dennis Hellan Pedersen skrev ...
> Jens U wrote:
>
> Hej Jens.
>
> Tak for sidst

Selv tak!
Ærgerligt at i skulle så tidligt hjem,
det var kanon festlig over i PMC, DFM II lejren lørdag.

> [...]
> at køre med GPS'en, på min model kan man oven i købet, smide et stik i
> modellen, og en prop i øret, så får du besked på hvad du skal gøre,

Den var ellers smurt med en smileys

Det ved jeg da godt og du demonstrere da også på din hvor let det er,
men man skal aldrig sige aldrig, hvad skete der med mobiltelefonen.
I gamle dage var det en radiotelefon som var så stor at den kun var fast
monteret, mens den i dag snart kun har størrelse som chippen,
så gud og hver mand ejer et eksemplar.

Når vi nu alle i fremtiden køber bil og Mc hvor det er standard monteret,
så får vi alligevel ikke lov til selv at bestemme :-/

Fra : Erik

Dato : 16-07-03 00:02

klip

klip

Det der er langt farligere, hvis en politiker får øje på den er at så kommer
den incl. nye afgifter til at koste 3-4 gange så meget

mvh
Erik

Fra : RuneR

Dato : 15-07-03 22:56

Peter Willkan wrote:
> [...]
> mig.
>
> Samtidigt vil jeg bede dig om at passe godt på en sikkerhedskopi af

Kan ikke lade sig gøre at låne en kopi, da Garmin bruger serie nr fra din
GPS til at udstrække en unlock kode. Så fat muldvarpen som os andre.

MVH RuneR