Insekter
Fra : Charlotte Petersson

Dato : 14-07-03 21:48

Bare til påmindelse til dem der gerne kører uden handsker.

Jeg var på vej hjem fra "toppen" uden handsker, da jeg ramte noget på
hænderne, havde lige taget dem af idet vejret var alt for godt, så kom jeg
itanke om hvorfor de var gode og have på, og ville gøre skaden god igen.

FORSENT!!!! Et eller andet var allerede godt oppe i ærmet og havde stukket
to gange.

Nu er armen hævet og gør meget ondt.

HUSK HANDSKERNE, selv om det er for varmt.

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : PGS

Dato : 15-07-03 16:14

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Bare til påmindelse til dem der gerne kører uden handsker.
>
> HUSK HANDSKERNE, selv om det er for varmt.

Nemlig! Og det kan også være godt at lukke visiret lidt til, selv det er
rart med lidt luft.
Fik en stor flyver indenbords, med fuldt fart. Den overlevede og var nu
ivrig for at komme ud af hjelmen igen.
Da jeg endelig fik standset og forsigtigt lirket hjelmen af, var det
heldigvis "bare" en brumbasse

Per
Honda NTV
Nordkapp farer og alpe rytter.

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 16-07-03 12:13

Charlotte Petersson wrote:
> [...]
> stukket to gange.
>
> Nu er armen hævet og gør meget ondt.
>
> HUSK HANDSKERNE, selv om det er for varmt.

For ikke at nævne hvor huden befinder sig hvis man skulle vælte
( et hint: den er ikke på hænderne, og det gør vist meget ondt)

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100