Yamaha XJ600
Fra : Jacob van Dijk

Dato : 14-07-03 17:33

Jeg står for at skulle investere i ovenstående - hvad skal jeg vide ?

Hvad er forskellen mellem N, S og Diversion ? Er det disse der bestemmer om
der er kåbe på ?

Nogen der ligger inde med en test eller to af cyklen ?

Svar gerne både privat og i gruppen.

På forhånd tak
vanDijk

Fra : Brian W.

Dato : 14-07-03 17:40

Jacob van Dijk wrote:
> Jeg står for at skulle investere i ovenstående - hvad skal jeg vide ?

Stabil og nem mc, med masse af kilometer i. Der er mange af dem , og mange
er vældig glade for dem. .

> Hvad er forskellen mellem N, S og Diversion ? Er det disse der
> bestemmer om der er kåbe på ?

JA

> Nogen der ligger inde med en test eller to af cyklen ?
>
> Svar gerne både privat og i gruppen.
>
> På forhånd tak
> vanDijk

Selv Tak
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Jacob van Dijk

Dato : 14-07-03 18:03

> JA

Fint, men hvad er hvad ? Og findes der også andre modeller ? (læs: fra sidst
i 90'erne... jeg er mest interesseret i en udgave fra 97-98 eller nyere,
evt. 96 hvis den har kørt ekstremt få km.)

Mvh
vanDijk

Fra : Jake

Dato : 14-07-03 18:51

> [...]
> i 90'erne... jeg er mest interesseret i en udgave fra 97-98 eller nyere,
> evt. 96 hvis den har kørt ekstremt få km.)

n er uden kåbe og s er med. Diversion betyder bare at modellen er nyere end
'92.

/Jake

Fra : IJ

Dato : 14-07-03 18:59

> [...]
om
> der er kåbe på ?
>
> Nogen der ligger inde med en test eller to af cyklen ?

Du kan læse en test her: http://www.dmcn.dk/

mvh
Ib

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 14-07-03 22:24

"Jacob van Dijk" skrev i meddelelsen news:zWAQa.284$Y87.3@news.get2net.dk...

> Jeg står for at skulle investere i ovenstående - hvad skal jeg vide ?
>
> Hvad er forskellen mellem N, S og Diversion ? Er det disse der bestemmer
om
> der er kåbe på ?

Diversion er modelbetegnelsen fra 1992 og frem. N er uden kåbe, S er med
kåbe

Der kom en ændring på kåbe og kåbeglas, vistnok i 93 eller 94. I 96 kom den
med et andet sæde, som den kører med den dag idag. I 98 kom den med to
bremseskive foran, og en kraftigere forgaffel.

> Nogen der ligger inde med en test eller to af cyklen ?

Tester den dagligt Jeg er skam glad for min, men tror at jeg skal have
noget større til næste sæson eller næste igen.

> Svar gerne både privat og i gruppen.

Hermed gjort

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk