BMW sædehøjde
Fra : Bjarne Christesen

Dato : 13-07-03 21:38

Mine ben er ikke for lange, men de kan da nå jorden.
Er der nogen der ved hvor jeg finder Sædehøjden på BMW'erne, så jeg ikke
behøver at køre land og rige rundt for at prøve om jeg kan nå på den eller
en anden.
Det er 15 - 20 år gamle maskiner jeg kikker på.

Bjarne

Fra : Lasse

Dato : 13-07-03 21:55

Bjarne Christesen wrote:

> [...]
> en anden.
> Det er 15 - 20 år gamle maskiner jeg kikker på.

det står i mc revyen, som kan lånes på biblioteket
Lasse

Fra : Jens B. R.

Dato : 14-07-03 18:42

lape82@hotmail.com (Lasse) wrote in message news:<besgv1$742$1@abbeden.bunk.cc>...

> det står i mc revyen, som kan lånes på biblioteket
> Lasse

Og Mc-revyen kan læses online hos Gentofte kommune bibliotek på denne
link

http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/mc-revyen.shtml

Men man kan altså ikke søge på siddehøjde men må læse sig igennem
model for model

Mvh

Jens

som er indehaver af et stk smattet og beskidt RF900 efter min tur til
skagen må fluer være udrydningstruede i Jylland at dømme efter mængden
på hjelm/visir/kåbe