Dragrace
Fra : Olesen

Dato : 13-07-03 20:55

Er 250,- ikke en vanvittig pris
for at se dragrace i Alligåbro sidst i august ?

Hvorfor denne vanvittige pris,
når Vandel kan gøre det for under det halve ???

Er der mere show eller hvad ?
Et helt andet arrangement end det
er holdes i Vandel ????

Fra : Per Emborg

Dato : 13-07-03 21:05

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
> [...]
> for at se dragrace i Alligåbro sidst i august ?
>
> Hvorfor denne vanvittige pris,
> når Vandel kan gøre det for under det halve ???

Alingåbro = Mosten er et træf med Telt Musik og hvad der hører sig til også
Dragrace

Og Vandel er kun RÆÆÆÆS

Og nu vi er ved det så se lige http://www.nordsoe-action-day.dk/ Som er i
næste weekend

--
Per Emborg som håber på at få tid til at samle X11 eren til på fredag og
blive klar til ræs

Fra : Megas

Dato : 13-07-03 23:21

Per Emborg wrote:
> --
*snip*

> Og nu vi er ved det så se lige http://www.nordsoe-action-day.dk/ Som
> er i næste weekend

6000hk & 0-100km/t på 0.6sek :o Ååårhhvaaaaad si´r jeg bare.. Manner det må
ku mærkes

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Henrik

Dato : 14-07-03 05:14

250kr er for entre, fredag-lørdag-søndag incl. morgenmad og masser af
BOOGIE!!
Der vil være 3 bands på scenen fredag, husmoderstrip og to bands lørdag.
Derudover er der dødsdrom, dragster (bil), og testbænk, bikestunts og meget
andet..

Hvis du først kommer lørdag til søndag, koster det kun 200kr og lørdag efter
kl 19..150kr,-

Kig på www.mosten-mc.dk

Fra : Olesen

Dato : 14-07-03 20:09

"Henrik" <egaa91@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> andet..
>
> Hvis du først kommer lørdag til søndag, koster det kun 200kr og lørdag

Okay. Jeg kommer kun lørdag 11:00 > 16:00..*S*

Fra : Sporty

Dato : 01-08-03 22:29

> [...]
meget
> andet..
>
> Hvis du først kommer lørdag til søndag, koster det kun 200kr og lørdag

Som efter min mening er det bedste MC-arrangement der afholdes i DK.

Johnny