flere bilder fra TPT
Fra : Lars Hansen

Dato : 13-07-03 20:55

Hej alle

Jeg har også lige smidt nogen bilder ind på
http://dfm.nathue.dk/graasten/TPT

Jeg håber alle kom godt hjem idag.

Hilsen
Lars Hansen
ER5

Fra : Peter Aagaard

Dato : 13-07-03 21:20

Lars Hansen wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har også lige smidt nogen bilder ind på
> http://dfm.nathue.dk/graasten/TPT
>
> Jeg håber alle kom godt hjem idag.

Jeg var ellers forbi lejren lørdag ved 13:30 tiden, men der var ikke et øje
at se....

Mvh. Peter

Fra : Lars Hansen

Dato : 13-07-03 22:01

> Jeg var ellers forbi lejren lørdag ved 13:30 tiden, men der var ikke et
øje
> at se....
>
> Mvh. Peter

Jeg troer at de fleste var oppe ved det store telt og få noget at spise
for det var jeg

Hilsen
Lars Hansen
ER5

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-07-03 22:32

Peter Aagaard wrote:

> Jeg var ellers forbi lejren lørdag ved 13:30 tiden, men der var ikke
> et øje at se....

Æv. Der var vi vist nok oppe i byen og forsøge at komme ind for at spise
lidt fisk, men måtte vende tilbage senere pga. den noget heftige kø

--
Tony
FZS1000

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 14-07-03 23:08

Peter Aagaard wrote:

> Jeg var ellers forbi lejren lørdag ved 13:30 tiden, men der var ikke
> et øje at se....
>
> Mvh. Peter

Jeg var der omkring kl 16: Ikke en sjæl.

På tavlen i informationen var skrevet Polyteknisk / DFM II
Var der en DFM I ??

I så fald kunne jeg ikke finde den

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-07-03 09:27

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> writes:

> Jeg var der omkring kl 16: Ikke en sjæl.

Der sad vi allesammen inde i Skagen og guflede fisk. Det var i øvrigt
også der vi skulle have været ovre og hente pokalen for længst kørende
klub, men det kom vi så heller ikke. Vi fik den dog senere på aftenen.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*