Erfaring med genopbygning
Fra : Rune

Dato : 13-07-03 12:11

Er der nogen herinde der har erfaring med Registrering af genopbygget
motorcykel?

her tænker jeg på hvad registreringsafgifen ville være i forhåld til at
importere samme model... er den lavere, da det er anden gang der skal
betales afgift eller er det den samme afgift en gang til?

Altså finde smadret motorcykel, med intakt stel, købe en cykel i tyskland
og få flyttet delene over og registreret den!

påtænker at lave nummeret med en 90-95 GS500

Fra : Morten dahl

Dato : 14-07-03 21:48

"Rune" <rune.soerensen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og få flyttet delene over og registreret den!
>
> påtænker at lave nummeret med en 90-95 GS500

Afgiften er som regel lidt lavere da den jo har været godt og grundigt
balret (ikke så meget at det er 2 gang der betales)

Så hvis du alligevel skal til tyskland og købe modellen for at kunne
genopbygge cyklen, så er der intet sparet, specielt ikke når man tænker på
at cyklen ved gensalg vil være "en tidligere totalskade"

Så find en i tyskland og få den på plader.

-
Morten Dahl