Hvem var ham fætteren på hestevognen?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-07-03 21:46

inde på langelinie? Nåede kun at høre halvdelen af hvad han sagde, men det
var noget med Kronprins Frederik, og BMW og at Ducati var noget skod og
gratis kaffe bag en færge og så ellers noget med Hjulet til 300 kr.????

Var der nogen der hørte det hele, eller ved noget i forvejen?

Mvh Thomas
*der undre sig over at det netop var Harley-drengene der kom 20 minutter for
sent ;), men holdakæft hvor de larmede!*

**og forøvrigt grineren, med den hest dér der stod og kastede op over en
gulerod, ud over en blankpudset Ducati. Ejeren var noget presset og flyttede
Dyret (Ducatien :)) hurtigt, hvilket forstås :)*

Fra : Hekto

Dato : 10-07-03 23:44

In article <bekj9s$163i$1@news.cybercity.dk>, Thomas Hjort says...
> inde på langelinie? Nåede kun at høre halvdelen af hvad han sagde, men det
> var noget med Kronprins Frederik, og BMW og at Ducati var noget skod og
> gratis kaffe bag en færge og så ellers noget med Hjulet til 300 kr.????

Var der ikke på det tidspunkt; men ud fra beskrivelsen kunne det være
Lars Bang???
Han har været nede på linien og vrøvle et par gange!?
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-07-03 23:55

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lars Bang???
> Han har været nede på linien og vrøvle et par gange!?

Har du et link, jeg ka ik lige finde det?

Mvh Thomas

Fra : Hekto

Dato : 11-07-03 00:15

In article <bekqsp$1f8j$1@news.cybercity.dk>, Thomas Hjort says...

> "Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> det

> Har du et link, jeg ka ik lige finde det?
>

> Mvh Thomas

Hold op!!!! Manden er en fantast, der tidligere har været importør af
Bentley, og vist nok senere gik konkurs.

http://www.bang-viborg.dk/Side2.htm ?? - kunne være en mulig URL.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-07-03 11:38

Hekto wrote:

> [...]
> >

> Hold op!!!! Manden er en fantast, der tidligere har været importør af
> Bentley, og vist nok senere gik konkurs.

.....og har været importør af RR. Samt har flere trin af deres kørekort. Og ikke
mindst for at have fået indregistreret en øvert45 på gule plader.

Ib Jakobsen

Fra : Hekto

Dato : 11-07-03 11:46

In article <3F0E93A5.C5AB9866@post.tele.dk>, senator@post.tele.dk
says...
> ....og har været importør af RR. Samt har flere trin af deres kørekort. Og ikke
> mindst for at have fået indregistreret en øvert45 på gule plader.

.... og prøvede igennem lang tid at sælge min tidligere svigerfars RR,
der oprindeligt var Brask Thomsens totalskade, der var genopbygget ...
og .... ;0)

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-07-03 17:37

Hekto wrote:

> [...]
> >
> ... og prøvede igennem lang tid at sælge min tidligere svigerfars RR,
> der oprindeligt var Brask Thomsens totalskade, der var genopbygget ...

For ikke at tale om den gang han malede en RR hvid overalt ud- og indvendig. Kun
lygter og speedometerglas var dækket til.

Ib Jakobsen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-07-03 08:56

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> writes:

> **og forøvrigt grineren, med den hest dér der stod og kastede op over en
> gulerod, ud over en blankpudset Ducati. Ejeren var noget presset og
> flyttede Dyret (Ducatien :)) hurtigt, hvilket forstås :)*

*fnis*

Sådan no'en kødscootere er nogen farlige dyr

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : nd

Dato : 11-07-03 10:56

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> *fnis*
>
> Sådan no'en kødscootere er nogen farlige dyr

Krikken gennemskuede vel bare at der under Troy Bayliss bemalingen kun var
en 748'er.

BTW så var duc'en ikke nypusset, den skal op til toppen idag. Men det ser ud
til at de får godt vejr når de skal hjem på søndag

vh

nd

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-07-03 23:02

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
flyttede
> Dyret (Ducatien :)) hurtigt, hvilket forstås :)*

Det var Lars Bang, aka Auto-Bang mmm.

Og da jeg heller ikke ku' høre en meter på linien tog jeg imod
kaffe-invitationen og endte på et restaurationsskib på Holmen - lig bag den
nye opera.
Og jeg skal lige hilse og sige at herren IKKE var færdig med at tale !
Han har startet foreningen Hjulet (der kom de 300 kr ind i billedet -
indbetal i enhver Jydske Bank og du er medlem) og vistnok købt en gård på
sjælland og vil vistnok købe en i jylland. De skal bruges som klubhuse med
vinteropbevaring, klubhuse og feriested for medlemmerne.
Umiddelbart er foreningens formål lidt diffus - eller osse hørte jeg ikke
ordentligt efter. Men ordene faldt osse lidt tæt....og hurgtigt !
Men det var vist noget med at fremme trafikken på to hjul i DK - nedsættelse
af reg.afgifter og en hel masse andet - p-regeler ensrettes og gøres
fornuftige.
Og ja - han vil opstille en rytter-statue af ovennævnte - på MC ! Lige
overfor opera-huset. Hvorfor har jeg glemt.

Men han vendte da osse tilbage til aftenens tema: MC p-forholdene på Linien
efter ombygningen.
Det var også gået op for ham at ombygningen ville fjerne stort set al
mulighed for MC-parkering yderst på Linien. Derfor havde han lavet et par
provo-numre (a la Thorsen) med graffitti på fyrtårnet og en eller anden
overmalet bænk. Og han var da også kommet igennem til både politimesterens
sekretær og en eller anden ping fra havne-styrelsen. Og havde fået lavet en
lokums-aftale, der sku' give plads til både MC-parkering og et eller andet
andet, som jeg også har glemt igen.
Så vi får vel snart mulighed for selv at se om han har ret i sine løfter om
dette.

Der var også en masse nye og gamle mere eller mindre MC-relevante historier,
anekdoter og sikkert osse en eller to direkte løgnhistorier i luften over
kanalen den aften. I øvrigt en kanon aften at sidde på dækket og nyde solen,
aftenen og den gode kaffe. Kontiki Bar / Restaurationsskibet Ellen kan klart
anbefales - det var faktisk hele turen værd.

Om Bang:
Fallent - tja, mangen en god og driftig forretningsmand har vel en lille,
rask fallit i bagagen - der ER svært at vinde hver gang i denne verden.
Fantast - joh, men manden har trods alt fået startet mangen en debat, der er
endt med reelle ændringer i dansk lov. Pt pukler han myndighederne for at få
klare regeler herhjemme om mc-taxa. De retslærde over det ganske land har
hver sin ide om hvad man må - men der står vist egentligt intet i dansk lov
om emnet.
Og med det enkle og tit logiske spørgsmål: hvorfor er det sådan i stedet for
at være forståeligt, sammen med hans stædighed overfor myndighederne skal vi
nok få flere positive resultater at se fra hans side.
Farverig - ja bestemt ! Men ikke så tosset endda !
Så fra mig lyder det: tak for kaffe - og visioner !

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....