leje af motorcykle
Fra : fudge

Dato : 10-07-03 21:41

Hej jeg vil lige høre om det kunne lade sig gøre at leje en motorcykel. og
hvad vil det ca koste at leje. og må man køre til udlandet på den.

hilsen sebastian

Fra : MKS - 74

Dato : 10-07-03 21:50

On Thu, 10 Jul 2003 22:41:09 +0200, "fudge" <fudge@oncable.dk> wrote:

>Hej jeg vil lige høre om det kunne lade sig gøre at leje en motorcykel.

Det kan det godt,der er et par steder i DK
(http://www.aagesen.dk/rent.asp f.eks) - meeeeeen......

> og
>hvad vil det ca koste at leje.

En mindre formue,og sjældent nogle særlig ophidsende cykler (IMHO) man
kan leje i DK...Det ville ganske enkelt blive alt for dyrt.

> og må man køre til udlandet på den.

Det skal du ikke regne med at du må som udgangspunkt...Et alternativ
kunne i stedet være at leje cyklen i udlandet,det vil tit være noget
billigere og udvalget langt større,en CBR600RR i D. således f.eks fra
ca. 60-70 Euro pr. dag.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : fudge

Dato : 11-07-03 10:35

Kender du så nogle steder hvor man kan leje dem i tyskland

Fra : MKS - 74

Dato : 11-07-03 10:47

On Fri, 11 Jul 2003 11:34:33 +0200, "fudge" <fudge@oncable.dk> wrote:

>Kender du så nogle steder hvor man kan leje dem i tyskland

Ork - Der er masser af steder...Skal vi tage en tæt på grænsen så :

http://www.brunos-moto.com

Husk dog at du ikke må køre på en tysk udlejningsmaskine i DK.

Fra : Richard

Dato : 11-07-03 21:16

fudge wrote:
> Kender du så nogle steder hvor man kan leje dem i tyskland

De fleste Honda-forhandlere i Tyskland lejer ud - hos de store er
udvalget meget bredt.
- pt. er der ikke nogen link til priser på www.honda.de, men du kan søge
Honda-forhandlere i byer nær din grænseovergang/på din vej sydover, og
se hvad de udlejer (Vermietung).

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : fudge

Dato : 12-07-03 12:37

okay mange tak alle sammen. det er dejligt med nogle rar mennesker

sebastian