Det tilbagevendene spørgsmål om udstødn
Fra : Ninja Rider

Dato : 10-07-03 21:27

Hejsa

Ja, nu har jeg fundet potten, men jeg er ikke meget for at sende
bestillingen, da jeg ikke er sikker på hvordan det forholdersig med
Indsprøjtnings anlæg og udstødninger.

Min kamy har en ZX-12R 01' model, der har fået monteret et komplet
Akrapovics EVO anlæg. Det skulle ikke pilles ved, da indsprøjtnings
anlæget selv justerede det ind. Men men men...

Hvordan forholder det sig på min Nyere 6'er? Det er "kun" en Slip-On, og
ikke et komplet anlæg. Jeg er ikke sikker på om der sider Lamba sonde på
min nuværende manifold.

Jeg tvivler på at der følger en Chip med udstødningen, så hvis der skal
trylles med instprøjtningen heder kuren nok Powercomander, eller lign.
Så begynder det jo at blive noget kostbar omgang.

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette dilema?

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-03 12:08

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Ja, nu har jeg fundet potten, men jeg er ikke meget for at sende
> bestillingen, da jeg ikke er sikker på hvordan det forholdersig med
> Indsprøjtnings anlæg og udstødninger.

Mivv titanium?

mvh Tommy Fer

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-07-03 12:33

Hejsa

Tommy Fer wrote:
> Mivv titanium?

MIVV? aner ikke hvad du mener med det, men det er en Titanium!

Mvh Emil

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-03 13:25

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-07-03 14:17

Hejsa

> tænkte på mærket.... www.mivv.it
> Jeg stod bare ved siden af en forhandler hvor der var en der ringede og
> spurgte om en titanium slip on til en 636... tænkte det kunne havde dig...

Arr... Hvem var det? Rydberg?

Jeg har bestil min nu. Jeg vil ikke røbe mere før den er ankommet og
monteret.

Mvh Emil
--
Venter på ny titanium potte.....

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-07-03 17:00

> Hejsa

> Arr... Hvem var det? Rydberg?

Nopes

L.C Racing.. Var lige forbi og hygge sludre.. :D

Der var bare en der bestilt og så med dit spg. tænkte jeg det var lidt for
tilfældigt...

mvh Tommy Fer

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 12-07-03 09:39

> Jeg har bestil min nu. Jeg vil ikke røbe mere før den er ankommet og
> monteret.

Er det en slip-on eller et fuldt system?

Og hvor mange kg sparer du?

Fra : Ninja Rider

Dato : 12-07-03 10:28

Hejsa

Henrik Steen Larsen wrote:
> Er det en slip-on eller et fuldt system?

Det er Slip-On, men med linkpipe, så den samles nede under kåben, så det
kun er det orginale forrør der er tilbage.

> Og hvor mange kg sparer du?

Det ved jeg ikke, men jeg skriver lige når jeg finder ud af det...

Mvh Emil
p.s. Jeg har nu ikke købt det pga. at få lavere vægt på maskinen! Den er
jo den letteste gade 600'er i forvejen