DMCN status
Fra : Thomas Makro

Dato : 10-07-03 15:32

Hejsa alle sammen.

I aftes holdt jeg og Peter Hasselbalch endnu et møde/arbejdsaften. Og
traditionen tro blev det alt for sent før vi blev enige om at det
måtte være nok for en dag. Vi nåede et pænt stykke, men der mangler
stadig meget endnu.

Vi er ved at automatisere listen, således at tilmelding kommer til at
foregå 100% automatisk. Det lyder som en mindre opgave, men det er det
ikke, da meget at det eksisterende kode er noget slamkode, eftersom
DMCN er vokset gennem årene, og der således er mange lappeløsninger,
som vi nu bikser med at få styr på.

Derudover nåede vi et stykke med links'ene, så de nu kan opdateres
nemmere og af flere personer, end tilfældet var før. Dette lyder som
en ½ times opgave. Det troede jeg ihvertfald, men jeg blev klogere.
Også her var der mange uforudsete udfordringer.

Der er ingen tvivl om at der er meget arbejde endnu. Men det holder os
ikke tilbage.

Vi har fået et par tilbud fra frivillige der vil give en hånd med, og
det er vi meget glade for! Skulle der sidde nogen derude der kan lidt
ASP, og som trænger til noget fornuftigt at bruge tiden til
send endelig en mail.

Mht. samarbejdet med dfm.dk så havde vi inviteret Tony L. til mødet,
men han valgte dagen før at trække sig. Det er en længere historie,
men den korte version er at han vil tænke noget mere over, hvad hans
holdning til de to sites egentlig er, og om han overhovedet ønsker at
yde noget for DMCN.
Han har brugt meget tid på dfm.dk, så det er forståeligt, at han
ønsker at overveje sin situation grundigere.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F