ATT: Chaufførerne fest i aften! hurtig sva~
Fra : Anders Thorup

Dato : 10-07-03 11:16

Er det for sent for mig at tilmelde mig??
Jeg har lige i dag fået ordnet det sådan at jeg godt kan komme med, tager
dog ikke med til TPT i morgen, men en fest ved jer, vil jeg jo nødig gå glip
af!!!
Hvordan med mad osv.???

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup(så kan folk jo se giraffen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-07-03 11:19

Anders Thorup wrote:

> Er det for sent for mig at tilmelde mig??

Jeg tror bare man skal dukke op!

> Jeg har lige i dag fået ordnet det sådan at jeg godt kan komme med,
> tager dog ikke med til TPT i morgen, men en fest ved jer, vil jeg jo
> nødig gå glip af!!!
> Hvordan med mad osv.???

Sidst var der jo arrangeret mad og det hele - men der var det også mere
officielt og der skulle man tilmelde sig i forvejen. Jeg regner med at vi
bare køber noget take-away et eller andet sted.

Håber vi ses!

--
Tony
Kilofazer

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-07-03 12:45

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> mere officielt og der skulle man tilmelde sig i forvejen. Jeg regner
> med at vi bare køber noget take-away et eller andet sted.

Jammen det gør vi da

Jeg dukker op omkring 17-18 tiden

--
MVH/ Best Regards