? ang. stel
Fra : vmx

Dato : 10-07-03 09:03

Et spg. angående forskellige typer af stel/rammer.

Hvad betyder det, når et mc-stel beskrives som:
" dobbelt, lukket rørramme "

hmmnn:

"rør" er rør.. men hvad med resten

Dobbelt ?
Lukket ?

Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194
http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977

Fra : Esben Bøll

Dato : 10-07-03 10:56

Jeg har ladt et par billeder ind i et gallei.
Der kan du læse det.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=236

MVh Esben Bøll

Fra : Megas

Dato : 10-07-03 11:00

vmx wrote:

> "rør" er rør.. men hvad med resten
>
> Dobbelt ?
> Lukket ?

Et cykelstel er som regel en rør-ramme, forestil dig 2 ved siden af
hinanden, svejset sammen & du har en dbl. lukker rør-ramme

Håber det hjalp på forståelsen..?

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : vmx

Dato : 10-07-03 16:51

"Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk> skrev i en meddelelse > Et cykelstel er som
regel en rør-ramme, forestil dig 2 ved siden af
> hinanden, svejset sammen & du har en dbl. lukker rør-ramme
>
> Håber det hjalp på forståelsen..?
>

> --
> Megas

thx ( til begge skribenter ) Nu klogere på stel

--
Robert