Onsdag kl. ca. 20.00 på Lillebæltsbroen(gl~
Fra : dots

Dato : 10-07-03 02:24

Var det MC Chaufførerne på aftenudflugt ?
Ihvertfald kom jeg der på min nyanskaffelse, Jawa 350 med sidevogn, kørte
ombord på den gamle bro og pludselig var der _mange_ mc'er bagved!
Jeg var igrunden ikke så stolt ved det, efterhånden mange måneder siden, at
jeg sidst har siddet bag roret på så'n en sidevognska'l. Så havde jeg vidst
at I
også skulle til højre dér hvor kaffen koster en femmer pr. kop, så var jeg
nok fortsat ligeud (der var jo deværre også lukket..) Højresvingene med
kræet gik _meget bedre_ efter endnu 100 km øvelse

297 km på en onsdag aften, og den snurrer fælt i nallerne, så'n en Jawa. Men
det gik sg stabilt, også over Broen
Fra Sønderborg - til Vig, nordvestsjælland.

- dots -
Honda CRM125 R + Jawa 350 med vedhæng
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216