Billeder??
Fra : M. Høy

Dato : 09-07-03 23:33

Hej til jer derude!

I hvilken gruppe er det tilladt at lægge billeder, de fylder maks 600 kb???
Må man lægge dem i denne gruppe, det drejer sig bare om 1 eller 2
stykker...! Giv mig et prej, jeg er forholdsvis ny herinde!

Mvh

M. Hoey
(Suzuki GT750A)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-07-03 23:37

"M. Høy" <mhoeyNOSPAM@mail.dk> writes:

> I hvilken gruppe er det tilladt at lægge billeder, de fylder maks 600 kb???

Hvis det er af motorcykler, så er news:dk.binaer.motor nok stedet. I
dk-hierakiet er vedhæftninger ikke velset uden for
news:dk.binaer-hierakiet, og de fleste steder vil de blive filtreret
væk.

Den slags spørgsmål hører i øvrigt til ovre i news:dk.velkommen, hvor
man som nybegynder på usenet kan få al den hjælp man ønsker sig på et
niveau der er til at forstå for begyndere.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Peder

Dato : 09-07-03 23:39

On Thu, 10 Jul 2003 00:32:34 +0200, "M. Høy" <mhoeyNOSPAM@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Må man lægge dem i denne gruppe, det drejer sig bare om 1 eller 2
>stykker...! Giv mig et prej, jeg er forholdsvis ny herinde!
Hej
Du kan lægge dem i dk.binaer.motor
--
Peder
SGSXR750 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-07-03 23:40

> I hvilken gruppe er det tilladt at lægge billeder, de fylder maks 600
> kb??? Må man lægge dem i denne gruppe, det drejer sig bare om 1 eller
> 2 stykker...! Giv mig et prej, jeg er forholdsvis ny herinde!

Det skal du bruge news:dk.binaer.motor til.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Poll

Dato : 09-07-03 23:44

M. Høy wrote:
> [...]
> kb??? Må man lægge dem i denne gruppe, det drejer sig bare om 1 eller
> 2 stykker...! Giv mig et prej, jeg er forholdsvis ny herinde!

Hej Hoey

Nu skriver du ikke hvilken slags billeder du mener , men hvis det er
noget med MC så kan du lægge dem i dk.binaer.motor.

Eller smid dem i dk.binaer.erotik.mc
MVH
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-07-03 00:20

M. Høy wrote:

> I hvilken gruppe er det tilladt at lægge billeder, de fylder maks 600
> kb??? Må man lægge dem i denne gruppe, det drejer sig bare om 1 eller
> 2 stykker...! Giv mig et prej, jeg er forholdsvis ny herinde!

Hvis det er af din motorcykel er du velkommen til at oprette en profil på
www.dkfritidmotorcykel.dk og lægge dem derinde. Ellers - som foreslået af
andre - er det hhv. news://dk.binaer eller news://dk.binaer.motor

--
Tony
Fazer 1000

Fra : M. Høy

Dato : 10-07-03 00:56

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.dkfritidmotorcykel.dk og lægge dem derinde. Ellers - som foreslået af
> andre - er det hhv. news://dk.binaer eller news://dk.binaer.motor

Så er der lagt nogle billeder ind på dk.binaer.motor, det gik lidt galt, men
håber at I kan bruge det alligevel

Mvh

M. Hoey

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 10-07-03 07:57

> Så er der lagt nogle billeder ind på dk.binaer.motor, det gik lidt
> galt, men håber at I kan bruge det alligevel
>
> Mvh
>
> M. Hoey

Det er vist et omfattende projekt... karbunaderne ser jo så godt som nye ud

Glæder os til at se resultatet

Mikkel

Fra : TheHobbit

Dato : 10-07-03 08:35

At poste i dk.binaer.motor er et udemærket råd - personligt synes jeg det er
lidt irriterende at skulle hoppe ud af det sted jeg står i dfm for at gå
over i en anden gruppe og gennemsøge en masse uinteressante biler og
filmklip inden jeg finder lige det fede MC billede der henvises til i det
aktuelle indlæg.

Jeg foretrækker 100% at folk linker direkte via et http:// link. Så hvis det
er din MC (eller relateret) du vil vise så upload det på din profil på
www.dkfritidmotorcykel.dk (eller galleri) og hvis det er en smule OT (læs.
off-topic) eller kun har relevans for det du lige vil sige med det aktuelle
indlæg - så find en gratis webhost og smid det op der. Det er faktisk MEGET
nemt at finde. Søg på google.com: free web hosting, så kommer der de første
n^x web steder der tilbyder dette.

Hvis det er for besværligt at gå igennem heeele registrerings processen til
en free-webhost så brug denne metode:

Gå til:
http://dfm.htmlplanet.com/cgi-bin/util/sitebuilder
Indtast password: dfmdfm

Find "Photo Page" og tryk på knappen "Edit page"

Ud for et af de generiske billeder med landskaber osv. tryk på den lille
røde edit knap.

Følg vejledningen til upload af dit billede og klik ok i vinduet.

Når du kommer tilbage til photo-siden klik "Save" (øverst til venstre) - at
trykke save er sådanset ikke nødvendigt for billede er allerede uploaded,
men der står i deres betingelser at de rutinemæssigt sletter alt der ikke
linkes til fra en HTML side.

Dit billede ligger nu i:
http://dfm.htmlplanet.com/images/[ditbilledenavn.ext]
Hvis du er i tvivl så højreklik på billedet på Photo-siden og tryk
"Properties" (læs. Egenskaber) så har du det fulde link i feltet Adress
(URL).

f.eks. så fandt jeg en Honda CBR 600 fra 2001 der havde gået 425km på T&S
modep system hvor afgiften var vurderet til kun 44.836!!
http://dfm.htmlplanet.com/images/cbr600_-_ts2.gif

It's a piece of pie! (....cake)

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk