Nürburgring artikkel i Superbike
Fra : Jørund Seim

Dato : 02-04-01 12:56

Så ser det endelig ut til å bli en realitet. Det engelske blad Superbike er
meget interessert i å lage en artikkel fra Nürburgring, hvor en R1 kjøres
mot en Westfield (bil) med Hayabusa motor. Skal nok bli spennende

JS

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-04-01 20:37

> [...]
> meget interessert i å lage en artikkel fra Nürburgring, hvor en R1 kjøres
> mot en Westfield (bil) med Hayabusa motor. Skal nok bli spennende

En bil m/ Hayabusa motor?

Mvh
Steen

Fra : Allan jørgensen

Dato : 02-04-01 21:02

Steen Schmidt <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en
> er
>
> En bil m/ Hayabusa motor?

der var også en lotus seven i bilmagasinet med en blackbird motor(altså
motorcyklen, ikke flyet ) den var godt nok fed, men kunne ikke
indregistreres i danmark pga. manglende crashtest

--
-- Allan(FZR600US)
_ .....--..... _ _ .....--..... _
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : origo@earthling.net

Dato : 02-04-01 21:13

"Steen Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message
> er
>
> En bil m/ Hayabusa motor?

Jeps, en Megabusa:
http://www.megabusa.freeserve.co.uk/

Jeg har på følelsen av at en MC får store problemer med en "bil" som denne

JS

Fra : Allan jørgensen

Dato : 02-04-01 21:24

<origo@earthling.net> skrev i en news:9aamh7$7vo$1@sunsite.dk...
> Jeps, en Megabusa:
> http://www.megabusa.freeserve.co.uk/
>
> Jeg har på følelsen av at en MC får store problemer med en "bil" som denne

damn hvor er den fed, det er lige sådan en man godt kunne tænke sig til lidt
søndags sjov på bane og på snoede landeveje men den kan sikkert ikke
indregistreres herhjemme

Allan(fzr600us)som kun har kørt 465 km. i år

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-04-01 20:48

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote in message

> Allan(fzr600us)som kun har kørt 465 km. i år

Det var ikke mange km (endnu )

Siden fredag d. 23/3 har jeg indtil nu kørt over 2000 km - og det er sqi
skønt ;D

Sez deru'e mæ' løfte' fjerving'...

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Allan jørgensen

Dato : 03-04-01 22:03

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> skrev i en

> Det var ikke mange km (endnu )
>
> Siden fredag d. 23/3 har jeg indtil nu kørt over 2000 km - og det er sqi
> skønt ;D

ja ja bare træd i det men jeg skal nok få revance senere på året da den skal
på sommerferie rundt i hele danmark i 3 uger + en svipser til tyskland for
at købe udstyr.

-- Allan(FZR600US)9800 km sidste år
_ .....--..... _ _ .....--..... _
(_)= /- -\ =(_) (_)= /- -\ =(_)