Er du med på bakkeåbnings billederne ?
Fra : Amar'kaneren

Dato : 02-04-01 08:49

Hej folks

Jeg skal nok lige gøre opmærksom på disse billeder ER fra i år, selv
om der stod en forkert dato på den 29/03/2000, jeg havde glem at
stille kameraet.
Jeg håber I kan li dem alligevel.

http://members.tripod.lycos.com/amarkaneren/

This is the last post

Fra : Fer

Dato : 02-04-01 21:27

> [...]
>
> Jeg skal nok lige gøre opmærksom på disse billeder ER fra i år, selv
> om der stod en forkert dato på den 29/03/2000, jeg havde glem at

HEY COOL!! Jeg er sq med på et af billederne!! det fra underbroen lige bag
ved en trike COOL... Når men det er nu nok kun mig der kan se det er
mig! *G*

Mvh Tommy Fer
Yamaha TDR 125

Fra : Fer

Dato : 02-04-01 21:40

> HEY COOL!! Jeg er sq med på et af billederne!! det fra underbroen lige bag
> ved en trike COOL... Når men det er nu nok kun mig der kan se det er
> [...]

Billedet hedder DCP00224..

mvh tommy Fer

Fra : Jon Larsen

Dato : 03-04-01 12:24

> Billedet hedder DCP00224..
>
> mvh tommy Fer
>
> xxxxxxxxxxx
Tror nok man lige kan skimte mine forlygter på et af billederne... ved ikke
hvad nummer det har...
og er jo alivl ikke sikker på at der er mig.... Selv der ikke er mange der
har de dersens gule Xenon-lygte-glas-tingester..

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end