Endelig ud at køre
Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 01-04-01 15:59

Så kom Viragoen endelig på gaden.
MC-Touring West havde åbning af sæsonen, med en tur til Kammerslusen hvor vi
fik kaffe og masssssserr af kage alt hvad vi kune spise. MCTW starter altid
sæsonen med en tur til kammerslusen hvor ligeledes sæsonen afsluttes.
Alletiders.
Start med tåge da jeg kørte hjemmefra, fandens visir kunne jeg ikke se ud
af, derefter briller der skulle tøres af hele tiden, bare for at se
nogenlunde.
Afgang fra klubben kl. 14.00 og hvad så, pludselig begynder solen at skinne,
fin tur og Viragoen kørte bare fint efter af have stået i 4 måneder. så for
mig og min maskine en fin start på sæsonen
Flemming
XV535S

Fra : Spuck

Dato : 01-04-01 19:40

Det lyder sku godt.. Hiver min maskine frem mandag i påsken, og så skal der
også lige races lidt..

Søren
Suzuki Impulse