MC-kørsel uden sidespejle?
Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 09-07-03 20:47

Jeg skal snart have min XJ600S Diversion til service for at få skiftet
kronrørslejer. I denne forbindelse skal kåben afmonteres (hvorpå jeg har
monteret nogle andre sidespejle end de originale, som normalt sidder på
styret), hvilket jeg gerne vil have lov til at gøre selv. Mit spørgsmål er
nu, om det er lovligt at køre med MC'en uden sidespejle, hvis denne er
udstyret med sidespejle fra fabrikken.

På forhånd tak

Thomas Hvalsø Sørensen
mr-whalesea@get2net.dk

Fra : Hawk

Dato : 09-07-03 21:22

Nej det er ikke lovligt

JAN

Fra : Lasse

Dato : 09-07-03 22:40

Hawk wrote:

> Nej det er ikke lovligt

> JAN

jo det er, hvis motorcyklen er ældre end 1995.
Lasse