DFM'ere der er på/skal til TPT :-)
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-07-03 19:58

Hej NG.

Hvordan finder vi hinanden til TPT ? , vi kommer jo over flere dage,
og det kunne jo være sjovt om vi kunne samles alligevel

Man kunne jo ringe til Henrik Nedergaard/Toshido, når man ankommer til
TPT, som han selv skriver i tråden 'Samles vi på toppen' postet d.
1-7-03, det har jeg i hvertfald tænkt mig at gøre når vi ankommer på
Torsdag.

Så ring lige, når i er der ikk' , så vi kan ses !, og høres

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 09-07-03 21:59

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
> Hvordan finder vi hinanden til TPT ? , vi kommer jo over flere dage,
> og det kunne jo være sjovt om vi kunne samles alligevel
-------------------

Hej Dennis. Jeg drager mod Toppen i morgen kl. 10:00 DUT! Er p.t. ved
at pakke MC-taskerne. Ring bare på 2544 6488 når du ankommer til Toppen. Jeg
skal nok have telefonen i lommen, således vi (der ønsker at deltage i en DFM
lejr) kan samles.

På genhør!

--
M.v.h.
Toshido AKA Henrik Nedergaard

AROS MotorCykel Klub - www.amck.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=64

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-07-03 22:33

Toshido - AROS MotorCykel Klub wrote:
> [...]
> til Toppen. Jeg skal nok have telefonen i lommen, således vi (der
> ønsker at deltage i en DFM lejr) kan samles.

Hej.
Lyder godt, du må gerne reservere en telt plads til knægten og mig

Ses.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-07-03 23:19

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Lyder godt, du må gerne reservere en telt plads til knægten og mig

Håber så mange som muligt af os kommer til at ligge i samme lejr! Selvom det
nok er lidt utopisk.

Hvad mener jer, der har været der før at man SKAL tage med (ud over tøj,
deo, tandpasta, telt og sovepose) ? Bare for at se om der er noget jeg har
glemt/ikke tænkt over/ikke klar over man skulle tage med...

--
Tony
Kilofazer

Fra : wheeler

Dato : 09-07-03 23:37

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener jer, der har været der før at man SKAL tage med (ud over tøj,
> deo, tandpasta, telt og sovepose) ? Bare for at se om der er noget jeg har
> glemt/ikke tænkt over/ikke klar over man skulle tage med...

[KLIP]
Tjahh hvis man er mere end SUPER-optimist (ikke har sin pige med / eller
ungkarl - ikke at forglemme(!) - en pakke kondomer =

Man kunne selvf' også bare nøjes med en pakke Treo ;-/
--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-07-03 00:19

wheeler wrote:

[saks]

> Tjahh hvis man er mere end SUPER-optimist (ikke har sin pige med /
> eller ungkarl - ikke at forglemme(!) - en pakke kondomer =

Der var noget med at der kom nogle Honda-fyre fra en nordsjællandsk
motorcykel klub, så måske lidt mere en præservativer ... ?

> Man kunne selvf' også bare nøjes med en pakke Treo ;-/

Sværger ellers til Panodiler så det vil jeg tage med

--
Tony
Kilofazer

Fra : Armand

Dato : 10-07-03 15:24

> [...]
> deo, tandpasta, telt og sovepose) ? Bare for at se om der er noget jeg har
> glemt/ikke tænkt over/ikke klar over man skulle tage med...

Penge til ØL! :-|

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 09-07-03 21:58

Dennis Hellan Pedersen ...
> [...]
> Torsdag.
>
> Så ring lige, når i er der ikk' , så vi kan ses !, og høres

Et lille tip!
Når du alligevel stiger af for at ringe ved informationen, så stik hoved ind
i teltet og kik på oversigt kortet.

Hvis du ikke kommer før mig, så trykker jeg nogle A4 med teksten D.F.M.
på, så selv du kan finde vej.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-07-03 00:14

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hvordan finder vi hinanden til TPT ? , vi kommer jo over flere dage,
> og det kunne jo være sjovt om vi kunne samles alligevel

Jeg har hørt noget med at der findes et oversigtskort i et
informations-telt. Der er tilsyneladende mange, der skriver sig på kortet og
det kunne I jo også passende gøre. Du kan også sende mig dit mobilnummer -
så ringer jeg til dig når vi ved hvornår vi er deroppe. Så kan vi jo se om
der er plads der hvor I ligger

--
Tony
Kilofazer

Fra : Brian W.

Dato : 10-07-03 14:48

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> dit mobilnummer - så ringer jeg til dig når vi ved hvornår vi er
> deroppe. Så kan vi jo se om der er plads der hvor I ligger

Jebs der er et oversigtskort. Derpå skriver man sin lejr, således at
efterfølgende folk kan finde hinanden ved at orienterer sig på kortet i
tilmeldingen/informationen.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........