Link til UK-site efterlyses..
Fra : Megas

Dato : 09-07-03 16:34

Der var på et tidspunkt enlleranden der skrev en url til et egnelsk mc-site
hvor man kan købe en "Show-nummerpladeholder" der fungerede sådan, at der
var en klar glasplade foran nr-pladen, der blev grå/uigennemsigtig når man
tændte for den.. Nogen der kan huske tråden jeg fabler om, eller måske
kender URL´en..?

---
Megas
Don´t ask why.. :D

Fra : Peter Aagaard

Dato : 09-07-03 18:19

Megas wrote:
> [...]
> grå/uigennemsigtig når man tændte for den.. Nogen der kan huske
> tråden jeg fabler om, eller måske kender URL´en..?

Dengang det var oppe at vende mener jeg at dette var dette firma der solgte
dem, men varen kan jeg ikke se der mere.

http://www.hightechspeed.com/products/stealthplate/b_lcdplate.asp

kig evt. på deres hovedside.

http://www.hightechspeed.com

Mvh. Peter
(RSV Mille snart med ny udstødning)

Fra : Steffler

Dato : 10-07-03 12:47

Peter Aagaard wrote:

> Dengang det var oppe at vende mener jeg at dette var dette firma der
> solgte dem, men varen kan jeg ikke se der mere.

> [...]

Pladen er væk fra siden, men hvis du søger efter stealthplate på
google, så kommer linket, og klik så på cached istedet.. Så kan
du se den...

/S

Fra : Megas

Dato : 10-07-03 13:14

Steffler wrote:

> Pladen er væk fra siden, men hvis du søger efter stealthplate på
> google, så kommer linket, og klik så på cached istedet.. Så kan
> du se den...
>
> /S

Taark for hjælpen :D

---
Megas

Fra : Steffler@Home

Dato : 10-07-03 16:37

Megas wrote:

> Taark for hjælpen :D

Jamen det var skisme' da så lidt ;.)

Fik hevet den 2Mb video der ligger/lå der. Kan evt. smide
den i dk.binaer.motor hvis det har interesse

/S

Fra : Megas

Dato : 10-07-03 19:10

Steffler@Home wrote:

> Jamen det var skisme' da så lidt ;.)
>
> Fik hevet den 2Mb video der ligger/lå der. Kan evt. smide
> den i dk.binaer.motor hvis det har interesse
>
> /S

Jeg så godt klippet dengang det var oppe & vende i NGén tidligere, så det
behøv´s ikke, medmindre der er andre der har tænkt sig at investere i sår´n
en Sendte dem en email & fik at vide at de begynder at sælge dem igen
Quote: "as soon as the manufactuer gets his supply issues works out for the
film used in the plate cover" Så det må jeg jo bare vente på...

Fra : Steffler

Dato : 11-07-03 11:35

Megas wrote:

> [...]
> begynder at sælge dem igen Quote: "as soon as the manufactuer gets
> his supply issues works out for the film used in the plate cover" Så

Har du den fjerneste anelse om hva' så'n dims koster ?

/S

Fra : Megas

Dato : 11-07-03 12:41

Steffler wrote:

> Har du den fjerneste anelse om hva' så'n dims koster ?
>
> /S

Nope, men jeg skal nok poste prisen her når jeg hører fra dem igen.

---
Megas i -stealthmode- :D