SV650 S K3
Fra : Henrik

Dato : 09-07-03 10:22

Hej NG !

Er der nogen som ved, om der er sket nogle reelle forbedringer med den
nye SV ?

Der var nogle knastkæde problemer med de første modeller - er de
endelig løst på den nye ?

mvh, Henrik

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-07-03 16:34

Henrik wrote:

[SNIP]

> Der var nogle knastkæde problemer med de første modeller - er de
> endelig løst på den nye ?

Øhh.... a'hva'? Det har jeg da aldrig hørt om??!? Hvornår skal man regne
med, at de dukker op?

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-07-03 18:10

Har da heller aldrig hørt noget om det???

Fra : Emil

Dato : 09-07-03 20:11

Det er knastkædestrammerne der går i stykker, hvilket får kæderrne til at
larme. det kan kendes ved en markant tikkende lyd. Jeg fik skiftet min på
den forreste cylinder på garanti efter omkring 6000 km.
Emil

Fra : HardKaare

Dato : 09-07-03 21:35

Ja, den har fået elektronisk indsprøjtning så vidt jeg ved....

--
:: HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Duderino

Dato : 09-07-03 22:23

"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> wrote in news:3f0c7c8c$0$76116
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ja, den har fået elektronisk indsprøjtning så vidt jeg ved....

Der skulle gerne stå lidt her:
http://motorcycledaily.com/09april03suzuki2003sv650.htm

Satser selv på at have en i stalden indenfor den næste uges tid

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-07-03 22:47

Jeg har haft min siden april 2001, og den har næsten 14.000 på uret. Og der
har ikke været nogle problemer af den art overhovedet??

Fra : Steen Schmidt

Dato : 10-07-03 00:19

> Der var nogle knastkæde problemer med de første modeller - er de
> endelig løst på den nye ?

Jeg tror ikke der har været generelle problemer med SV'eren på dette område?
Jeg har kørt næsten 50 kkm fordelt på tre forskellige SV'ere (alle '99
modeller), og der har ikke været knastkædeproblemer på nogen af dem.

Mvh
Steen