Resultater fra DM 1. afdeling
Fra : SLP/JM

Dato : 09-07-03 09:24

Hej

Er der nogen, der har en oversigt over resultaterne fra 1. afdeling af DM i
RR? Eller evt. bare top 3 i 250/400 std. og rookie I?

--
Mvh Susanne

Fra : Tomas Linnet

Dato : 09-07-03 14:45

"SLP/JM" <madcat@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, der har en oversigt over resultaterne fra 1. afdeling af DM
> RR? Eller evt. bare top 3 i 250/400 std. og rookie I?

Hej Susanne

DM std. 250/400

#1: Tom H Jensen
#2: Tomas Linnet
#3: Hampus Ahjsen(S)

Rookie 1 blev nedlagt på grund af for få tilmeldte.

Hilsen Tomas
#2 RS250

Fra : SLP/JM

Dato : 09-07-03 14:51

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev > DM std. 250/400

> #1: Tom H Jensen
> #2: Tomas Linnet
> #3: Hampus Ahjsen(S)

Hej Tomas

Til lykke med 2. pladsen. Hvor mange stillede egentligt op i klassen, og
hvor mange deltog i selve løbet? En af mine venner, der kører rookie 2,
kørte kvalifikationen, men ville ikke stille op til løbet, fordi han syntes,
banen var for farlig...

--
Susanne

Fra : Tomas Linnet

Dato : 09-07-03 14:59

> [...]
> hvor mange deltog i selve løbet? En af mine venner, der kører rookie 2,
> kørte kvalifikationen, men ville ikke stille op til løbet, fordi han

Der var 12 til start i std. 250. der er kommet rigtigt mange zxr400 ud at
køre denne sæson. Man må sige de gør en indsats for at holde liv i klassen.
Der er at par steder hvor autoværnet er lidt tæt på banen, men sådan er det
jo også på Knutstorp.

-Tomas

Fra : SLP/JM

Dato : 09-07-03 15:13

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev > Der er at par steder
hvor autoværnet er lidt tæt på banen, men sådan er det
> jo også på Knutstorp.

Jep, men hans problem var vist også mere den glatte asfalt.

--
Susanne

Fra : Tomas Linnet

Dato : 10-07-03 10:11

> [...]
> hvor autoværnet er lidt tæt på banen, men sådan er det
>
> Jep, men hans problem var vist også mere den glatte asfalt.

Det var lidt underligt mens det var koldt, men der var rimeligt til en 250
da der var kommet lidt varme i asfalten.
Hvordan kan det være I ikke var der nede? Det er jo nok nødvendigt at vise
flaget i år hvis klassen skal have lov at fortsætte.

-Tomas
#2 RS250

Fra : SLP/JM

Dato : 10-07-03 10:51

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev > Hvordan kan det være I
ikke var der nede?

Jeg skriver speciale, så det har 1. prioritet. Desuden havde jeg et problem
med, at jeg lagde for meget pres på mig selv i kval'en med øko-cykel og
diverse stunts til følge. Du har jo selv set, hvordan det plejer at gå for
mig

Jesper har kørt 3 dage på RS'eren og har allerede fået rigtig god fart på
den, så han vil måske forsøge sig i DM næste år. Jeg vil jo også gerne være
med igen, så jeg håber...vi har allerede lovning på en mekaniker, så Jesper
slipper for det ansvar.

Det er jo nok nødvendigt at vise
> flaget i år hvis klassen skal have lov at fortsætte.

Enig. Men jeg er nu også overrasket over, hvor mange der stillede op på
Padborg. Det er vel næsten flere end sidste år til trods for, at mange 250
std.kørere fra sidste år er rykket til andre klasser.

Vil du selv fortsætte i 250 std til næste år, eller vil du stadig hellere
skifte til 600?

--
Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 10-07-03 11:14

On Thu, 10 Jul 2003 11:51:20 +0200, "SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote:

>Enig. Men jeg er nu også overrasket over, hvor mange der stillede op på
>Padborg. Det er vel næsten flere end sidste år til trods for, at mange 250
>std.kørere fra sidste år er rykket til andre klasser.

Men du skal så lige være opmærksom på at der ikke er mange RS250'ere
tilbage i klassen (der var 3 danske+1 svensk),de fleste er nu 400'ere
4T'ere,mest ZXR400'ere (fordi de er billige i indkøb i ½-bustet stand
fra D.),så det er lidt omvendt i forhold til tidligere år,forløbig er
klassen sat til at stoppe med i år,og fortsætter den er det ikke
ganske sikkert at det bliver som en 250/400 klasse men måske mere som
en ren 400-klasse - vi får se...Det er i hvert fald postivt at 400-
kørerne forsøger at holde liv i en billig klasse.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : SLP/JM

Dato : 10-07-03 11:40

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i> og fortsætter den er det ikke
> ganske sikkert at det bliver som en 250/400 klasse men måske mere som
> en ren 400-klasse - vi får se...

Jeg har fået oplyst, at det er planen at lade 250'erne køre med, da man
forventer, at de udfaser sig selv.

--
Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 10-07-03 11:55

On Thu, 10 Jul 2003 12:40:19 +0200, "SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote:

>Jeg har fået oplyst, at det er planen at lade 250'erne køre med, da man
>forventer, at de udfaser sig selv.

Ok,har du snakket med SDU ?!? - tidligere i år var der snak om det
kunne blive en ren 400-klasse,_hvis_ den fortsatte fordi det var dem
der havde interessen ,men det virker også mest fornuftigt at få så
mange med som muligt ,eneste problem man kunne forudse var måske at
400-kørerne ikke ville være så begejstrede idet RS250'eren alt andet
lige er lidt hurtigere på de fleste baner ...det var dog en 400 der
vandt på Padborg - men det var nu også et lidt mystisk løb,den førende
RS'er der var laaaangt foran besluttede sig pludselig til at køre
nærmest baglæns,nr. 2 (også en RS'er) crashede mod slutningen,mens
Tomas jo kørte første gang siden sidste år og kun lige akkurat blev
overhalet til slut ...

Fra : SLP/JM

Dato : 10-07-03 12:09

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev >
> Ok,har du snakket med SDU ?!?

Nej, jeg har mail´et med Jørgen Petersen fra RR Fyn, og emnet har også været
debatteret her i ng.

eneste problem man kunne forudse var måske at
> 400-kørerne ikke ville være så begejstrede idet RS250'eren alt andet
> lige er lidt hurtigere på de fleste baner ...

Jeg er enig, men ønsker ikke at starte en religionskrig Jeg forstår bare
ikke helt pointen med at nedlægge 250/400 std, hvis den skal erstattes af en
400 std, hvor 250'erne må køre med.

--
Susanne

Fra : MKS - 74

Dato : 10-07-03 12:39

On Thu, 10 Jul 2003 13:09:03 +0200, "SLP/JM" <madcat@c.dk> wrote:

>Nej, jeg har mail´et med Jørgen Petersen fra RR Fyn, og emnet har også været
>debatteret her i ng.

Ok - jeg ville nok lige vente at se hvad SDU spiller ud med.Jeg talte
iøvrigt med JPP om det sidste år og dengang var det netop noget med at
starte en 400-klasse når 250/400 blev udfaset...

>Jeg er enig, men ønsker ikke at starte en religionskrig

Årh havd...

> Jeg forstår bare
>ikke helt pointen med at nedlægge 250/400 std, hvis den skal erstattes af en
>400 std, hvor 250'erne må køre med.

Det kunne tænkes at det måske er nogle reglementsmæssige ting.F.eks er
der jo vistnok givet tilladelse til slicks i år og man kunne måske
også tænke sig andre mindre justeringer,nu ingen af racerne længere
har relation til cykler som rent faktisk stadig er i produktion ?!?