Langelinie torsdag den 10. juli kl. 1900
Fra : Peter Colmorten

Dato : 08-07-03 20:40

I forbindelse med en kommende artikel i Jyllands-Posten vedrørende
renoveringen af Langelinie i København, vil der

torsdag den 10. juli kl. 1900

være en fotograf fra Jyllands-Posten tilstede.

Billederne der tages, vil selvfølgelig være relevant for artiklen vedr.
Langelinie-renoveringen, men vil også, såfremt vi kære motorcyklister møder
talstærkt op, dokumentere at Langelinie er "mødestedét" for motorcyklister
fra nær og fjern; hvorfor parkeringsmulighederne for dem (læs: os) er af
stor vigtighed.

Ydermere har formanden for "Hjulet", Lars Bang (Autobang), lovet at komme og
forklare, hvorfor han har malet graffiti på det nymalede og nyopsatte fyr og
kyssebænk.

Med høj MC-hilsen

Patrick

"Glade Dreng"

PS. Kom i god tid. Det er svært at finde en P-plads.

__________________________________________________________________ Peter
Colmorten ICQ#: 7032369 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 08-07-03 21:02

"Peter Colmorten" <peter@colmorten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Patrick
> "Glade Dreng"
> PS. Kom i god tid. Det er svært at finde en P-plads.

Så kunne det jo være at man skulle futte til kbh den dag, der er også kun
~600km. og så kan jeg jo kører til fredereccia og overnatte hos MC
chaufførerne. og følges med de andre til skagen fredag.
Der kunne nu være skægt med sådan en "lille" tur. Nogen der har en ide om
hvor lang tid det tager at kører til sjælland, fra Aalborg over storebælt.

Tobias

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 08-07-03 21:06

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in

> Nogen der har en ide
> om hvor lang tid det tager at kører til sjælland, fra Aalborg over
> storebælt.

Det kommer helt an på hvor hurtigt du kører. Sidst jeg kørte i bil var det
ca. 3t 15min, men du kører nok ikke så stærkt på MC, så omkring 4t-4½t vel.

--
Mvh. Simon H. Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 08-07-03 21:12

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kommer helt an på hvor hurtigt du kører. Sidst jeg kørte i bil var det
> ca. 3t 15min, men du kører nok ikke så stærkt på MC, så omkring 4t-4½t

Regner ikke med at kører ret meet mere end 120, der er jo ingen kåbe på
Hondaen, og det er nok heller ikke så godt med bundgas på en så ny maskine
over længre strækninger. Jeg regner med en 4-5 timer på biken, og så et par
timer til pause,
Kommer der andre fra DFM?

Tobias

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-07-03 21:53

> [...]
> på Hondaen, og det er nok heller ikke så godt med bundgas på en så ny
> maskine over længre strækninger. Jeg regner med en 4-5 timer på

417 km
4 timer 22 min (100 i snit)
34,7 liter benzin (13 km/l)
-
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 08-07-03 22:36

"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> 417 km
> 4 timer 22 min (100 i snit)
> 34,7 liter benzin (13 km/l)
> -
> Venlig hilsen Rune
> http://bandit600.netfirms.com
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7
Takker mange gange. Jeg regnede lige mit gennemsnits forbrug ud i dag,
19km/l det er da meget godt, for en helt ny motor. Den bliver så heller ikke
kørt så hårdt. Og dog. 100km på motorvej med ~120 og 200km landevej med
mellem 80 og 100. Somregl mellem 4 og 5 krpm. Det er da meget pænt, eller
hvad?

Tobias
P.S. kørte du motorvej hele vejen?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-07-03 08:26

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> writes:

> [...]
> ikke kørt så hårdt. Og dog. 100km på motorvej med ~120 og 200km landevej
> med mellem 80 og 100. Somregl mellem 4 og 5 krpm. Det er da meget pænt,

Ja det er da ganske pænt. Jeg fik også mit første km/l snit regnet ud i går.
13,3 km/l ved... blandet... kørsel

Men jeg tror godt den kan klemmes op på en 15-16 stykker hvis jeg tager mig
sammen. Til gengæld kan den uden tvivl også sagtens presses den anden vej

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-03 22:48

Peter Colmorten wrote:

> [...]
> "mødestedét" for motorcyklister fra nær og fjern; hvorfor
> parkeringsmulighederne for dem (læs: os) er af stor vigtighed.

Æv ... det har de dårligt planlagt for lige præcis på det tidspunkt har jeg
nemlig tænkt mig at sidde i baren hos MC Chaufførerne.

Håber der er andre, der ikke skal til TPT som gør os andre og linien en
tjeneste!

--
Tony
FZS1000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-07-03 08:43

Peter Colmorten wrote:
> I forbindelse med en kommende artikel i Jyllands-Posten vedrørende
> renoveringen af Langelinie i København, vil der
> torsdag den 10. juli kl. 1900
> være en fotograf fra Jyllands-Posten tilstede.

I'll be there ...

Og der vil også være en fotograf fra d.f.m til stede ...

Kommer i andre 2taggere ik' også ?
(og dem med motorbremse må da også godt komme)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-07-03 19:12

> [...]
motorcyklister
> fra nær og fjern; hvorfor parkeringsmulighederne for dem (læs: os) er af

Jeg dukker op, men jeg bor også 2 min (på MC) derfra :)

Mvh Thomas