OT : Terminator 3
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 08-07-03 19:38

Har lige set denne film på min dvd, og der er kun et at sige. DEN ER FOR FED
!!!! Sorry for off-topic, men jeg er helt oppe og køre lige nu !!!

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Moller

Dato : 08-07-03 19:42

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige set denne film på min dvd, og der er kun et at sige. DEN ER FOR
FED
> !!!! Sorry for off-topic, men jeg er helt oppe og køre lige nu !!!

Har de endnu en chopper på adskillige tons der kan flyve, lige som i
2'eren ???? bare for at gøre indlægget MC relevant...

VH
Lars Molnit

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 08-07-03 20:24

Moller <news@molnit.com> skrev:

> Har de endnu en chopper på
>adskillige tons der kan flyve, lige som i
>2'eren ???? bare for at gøre
>indlægget MC relevant...

LOL Jeps jeg ville ellers gerne se sårn en
HD flyve udover en fem meter høj motorvejsbro in
real life = helst en stivsteller... av av mine
boller!!!!!!

Mvh.
Kim Lundgaard
(Bandit600)
http://www.thormc.dk

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 08-07-03 21:00

Moller wrote:
> [...]
>
> Har de endnu en chopper på adskillige tons der kan flyve, lige
> som i 2'eren ???? bare for at gøre indlægget MC relevant...

Tja, Arnold er jo glad for de store amerikanske politi-mc'er, og det er da
ingen undtagelse i 3'eren *g*

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-07-03 21:07

> Tja, Arnold er jo glad for de store amerikanske politi-mc'er, og det
> er da ingen undtagelse i 3'eren *g*
-------------
Okay.. hvis de bliver smadret så skal jeg se den!!!

Tager til cph nu...
Håber at vi ses på turen tilbage til fastlandet..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-07-03 08:45

Moller wrote:
> Har de endnu en chopper på adskillige tons der kan flyve, lige som i
> 2'eren ???? bare for at gøre indlægget MC relevant...

Og en 14 gears offroader?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Nicolaj C.

Dato : 08-07-03 22:07
Fra : Oros

Dato : 09-07-03 00:01

Peter Jakobsen wrote:
> Har lige set denne film på min dvd, og der er kun et at sige. DEN ER
> FOR FED !!!! Sorry for off-topic, men jeg er helt oppe og køre lige
> nu !!!

Ja den hører da vist til i dk.snak.film.skod-cam-screeners ! Forstår
ikke du gider dem! hehe

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-07-03 01:19

Oros wrote:

> Ja den hører da vist til i dk.snak.film.skod-cam-screeners !
> Forstår ikke du gider dem! hehe

LOL ... Heller ikke jeg. Film skal sgu ses i biffen med dertilhørende
popcorn og flad, af-fesen cola i pap-krus ;-D

--
Tony
FZS1000 (der er ved at være varmet op til TPT)

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-07-03 07:55

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> LOL ... Heller ikke jeg. Film skal sgu ses i biffen med dertilhørende
> popcorn og flad, af-fesen cola i pap-krus ;-D

nåå ja der hvor man rigtig kan sidde og se på en stor skærm, med 100 vis af
folk med deres knasende poser, evindelige hosten, folk der render på lokum,
og den kan vendes der er langt til lokum, man kan ikke pause filmen. der er
altid 10 der har glemt at slukke mobilen (ærgeligt at mobil jammere ikke er
tilladte)

nææ tak film skal ses i hjemme bio ...og jeg glæder mig helt vilt til T3

men nu er det vist for meget OT

Lasse
Mille & Karin & Neelix

Fra : Oros

Dato : 09-07-03 09:06

Lasse Lundberg wrote:
> nææ tak film skal ses i hjemme bio ...og jeg glæder mig helt vilt
> til T3

Jeg er da helt enig, bare ikke de skodversioner der kommer i første omgang!
;) Men set på projektor via vga-kabel og den rigtige dvd, så kan biffen godt
gå hjem og lægge sig. Er det kun mig der undrer mig når jeg ser forfilmen
for den geniale "lyd" i biffen med specielle effekter der slutter i en
guld-skive. Når man ser denne guld-skive er det nemlig til særdeleshed man
ser hvor elendig billedkvaliteten rent faktisk er. Det er er da flot at
lyden er god, men hvornår gøres der noget ved billedkvaliteten som ikke har
ændret sig de sidste 20år?? George Lucas har også udtalt engang at han
sagtens kan forstå alle film-piraterne der udveksler dvd-kvalitet-film og
ser derhjemme på deres ordentlige fjernsyn eller digitale projektorer,
biografernes kvalitet verden over er under alt kritik. Selv ser han vist kun
film hjemme i sin egen lille hyper-digitale og knivskarpe bif! hehe..

> men nu er det vist for meget OT

og hvad så!

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-07-03 11:32

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> wrote in message

> [...]
kun
> film hjemme i sin egen lille hyper-digitale og knivskarpe bif! hehe..

ok da...men jeg er 100% enig....

Lasse (som hader knasende slik poser)
Mille (der hellere vil bumme end knase)
Karin (som er ligeglad)
Neelix (som opfatter det som et indkald)

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 09-07-03 15:34

Oros wrote:

> Ja den hører da vist til i dk.snak.film.skod-cam-screeners !
> Forstår ikke du gider dem! hehe

Det er utrolig fed kvalitet og lyd, og den er lavet som en s-vcd, så du kan
se den på din dvd. Og jeg forstår ikke man kan lade være, hvis man har
muligheden

Fra : Megas

Dato : 09-07-03 12:31

Peter Jakobsen wrote:
> Har lige set denne film på min dvd, og der er kun et at sige. DEN ER
> FOR FED !!!! Sorry for off-topic, men jeg er helt oppe og køre lige
> nu !!!

Du er helt klart tilgivet hvis du "Divx-ripper" den & uploader guffet
etellerandet sted hen & lige sender URL´en :D

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-07-03 13:39

"Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk> wrote in message

> Du er helt klart tilgivet hvis du "Divx-ripper" den & uploader guffet
> etellerandet sted hen & lige sender URL´en :D

hehe mener slet ikke den er udkommet på dvd endnu...

Lasse

Fra : Megas

Dato : 09-07-03 15:24

Lasse Lundberg wrote:

> hehe mener slet ikke den er udkommet på dvd endnu...

Nøøh, men hvis man leder efter den på en af de dér "Fyyha-fileshare-ting"
kommer der jo ik andet end en masse fakefilm frem, så et verificeret link
ville jo være skønt

Fra : Oros

Dato : 09-07-03 16:31

Megas wrote:
> Nøøh, men hvis man leder efter den på en af de dér "Fyyha-fileshare-
> ting" kommer der jo ik andet end en masse fakefilm frem, så et
> verificeret link ville jo være skønt

Det er en and, det er kun en telesync-version, og hvor god den end lader til
at være så gider jeg ikke spilde min båndbredde med at hente sådan en
version!
http://static.vcdquality.com/sample/id15368.jpg

og her er så lige en screenshot fra selve filmen, hvordan du kan sige den er
god kvalitet forstår jeg altså ikke helt Lasse! hehe
http://static.vcdquality.com/sample/id15334.jpg

I stedet for at spilde jeres tid med fake-links gutter, så kig forbi
www.nforce.nl og se om det er udgivet i den angivne kvalitet. Hvis ikke, så
lad være at spilde jeres tid, brugere på emule, overnet, og alle de andre
skodprogrammer er desuden altid ca. en uges tid efter de hardcore
udvekslere, så chancen for at fange noget "nyt" over disse programmer er lig
med nul. Slå det op først, og hvis det er udgivet så læg et par dage til
udgivelsesdatoen, og så kan man begynde at søge links i diverse
share-programmer...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-07-03 17:31

> [...]
> og her er så lige en screenshot fra selve filmen, hvordan du kan sige
> den er god kvalitet forstår jeg altså ikke helt Lasse! hehe

Ja, alt under et ordentligt DVD-rip er generelt ikke værd at spilde sin tid
på, og jeg har endnu ikke set en telesync i god kvalitet..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-07-03 17:34

> og her er så lige en screenshot fra selve filmen, hvordan du kan sige
> den er god kvalitet forstår jeg altså ikke helt Lasse! hehe
> http://static.vcdquality.com/sample/id15334.jpg

Jeg kom lige til at se at Lasse vist ingen steder skrev at det var god
kvalitet?
Det var Peter der gjorde det.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Oros

Dato : 09-07-03 17:38

Martin Sørensen wrote:
> Jeg kom lige til at se at Lasse vist ingen steder skrev at det var god
> kvalitet?
> Det var Peter der gjorde det.

Det er da også helt korrekt, jeg fik lige blandet 2 sammen der.

I øvrigt så er min mening jo også at man skal vente til dvd'en udkommer og
købe den. Se venligst bort fra min vejledning i at spore de "rigtige" links!
;)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 09-07-03 18:00

> I øvrigt så er min mening jo også at man skal vente til dvd'en
> udkommer og købe den. Se venligst bort fra min vejledning i at spore
> de "rigtige" links! ;)

Jeg plejer så ikke at købe film jeg ikke har set, så enten vil jeg gå i
biografen og se den, eller også leje den på DVD når den udkommer for at
vurdere om det er et køb værd.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-07-03 18:47