Castrol GTX i Metro i hele tønder
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-07-03 18:59

Jeg har ingen anelse om hvor god olien er men jeg så at Metro nu sælger
olie i tønder. Det drejer sig bla. om GTX Magnatex 5w40 & lighttec
10w40 i hendholdvis 25 liter og 208 liter tønder. Den dyreste (magnatex)
koster 46,19 kr/literen - altså ved de 208 liter - men er vist med nogle
friktionsnedsættende additiver. Lighttec til 37,44 - 25 liter er lidt
dyrere

/A

Fra : M. Høy

Dato : 08-07-03 21:32

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster 46,19 kr/literen - altså ved de 208 liter - men er vist med nogle
> friktionsnedsættende additiver. Lighttec til 37,44 - 25 liter er lidt

Okay, det må da være et nyt princip de kører med, har ellers altid købt
Castrol olie i Metro, da jeg har fået at vide/læst at Castrol skulle være et
af de bedste kvalitetsprodukter inden for olie

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A) Castrol 2-takt's olie.
(Rolla 1.3 Xli, Det billigste fra Metro, Polar, 75 kr for 4 liter

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-07-03 08:40

M. Høy wrote:
> [...]
> Castrol olie i Metro, da jeg har fået at vide/læst at Castrol skulle være et
> af de bedste kvalitetsprodukter inden for olie

Har de Castrol 2t i Metro? og til hvilken pris?

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3