!!!!!!!!!!!! Followup: Motorcykelferie til~
Fra : Esben Bøll

Dato : 08-07-03 15:22

Hej alle sammen.
Så er jeg kommer hjem fra Skotland efter 11 dejlige dages tur.
Jeg har lavet en lille rejsebeskrivelse med lidt billeder til
de intereserede. Det gik lidt hurtigt så siden er desvære blevet lidt tung
at hente.
www.bikez.dk/skotland/skotland.html
Der er også lidt billeder i mit galleri på DFM.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=230

Værsgo at kigge!!

MVH Esben Bøll
TA "95 nu med 4800 ekstra på klokken!

Fra : Ole Baun

Dato : 08-07-03 16:20

"Esben Bøll" skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen.
> Så er jeg kommer hjem fra Skotland efter 11 dejlige dages tur.
> Jeg har lavet en lille rejsebeskrivelse med lidt billeder til
> de intereserede.

Fin beskrivelse. Flotte billeder. Glæder mig til det (snart) bliver min tur
til at opleve Skotland.
Vi ta´r sandsynligvis samme færgerute. Så vidt jeg kan se ud af det du
skriver så var der ingen problemer med at møde op og få billet til den næste
afgang, er det korrekt opfattet ?

Ole Baun

Fra : Esben Bøll

Dato : 08-07-03 16:23

Jep.
Der er jo altid plads til en mc og pige til.
som dirch passer nok ville ha sagt det.

Esben

Fra : Nicolaj C.

Dato : 09-07-03 01:23

Tak for tour-rapporten.
Hvordan klarede din TA turen ?
mvh
Nic

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-07-03 08:56

Uden bøvl over hovedet.
Jeg havde godt nok været lidt nervøs, havde kun haft den en uge så kendte
den ikke ritigt.
Både på de små stejle veje og på motorvejen gik det bare fint. Jeg kan så
også konstatere at med 2 personer og fuld bagage så stopper spedometeret med
at bevæge sig ved 170 km/t.

MVh Esben B

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-07-03 08:56

Nicolaj C. wrote:
> Tak for tour-rapporten.
> Hvordan klarede din TA turen ?
> mvh
> Nic

Og hvordan med økonomien?

--
mvh - Arne

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-07-03 10:27

Tja har i alt brugt 7 af de store inkl. alt, benzin,færge, mad osv.
2*800 til færgen
ca. 2000 kroner til benzin kørte 4800 km. Op til 22 km/L ved stille kørsel
og helt ned til 16 km/L ved hurtig motorvejskørsel (fra 140 og op efter).
ca. 500 på souvenirs med hjem. blandt andet en 18 års whiskey til 300.
Resten til mad,campingpladser osv.

MVH Esben Bøll

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-07-03 14:39

Esben Bøll wrote:
> [...]
> op efter). ca. 500 på souvenirs med hjem. blandt andet en 18 års
> whiskey til 300. Resten til mad,campingpladser osv.

De lader til at være givet godt ud!
Tak for info - er ved at præparere den smukke herhjemme til en lignende tur.
Formidable billeder, og efter dem at dømme har vejret også været med jer.

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-07-03 14:58

Det var 98% med os i hvert fald. Kun på Skye og
på vejen hjem havde vi noget regne.
Det er mest i højlandet det typiske engelske vejr det passer.

MVh ESben Bøll