Køb af begynder MC.
Fra : Laurits Søgaard Niel~

Dato : 07-07-03 18:30

Hejsa...

Jeg går og overvejer at købe en mc og ville høre lidt om hvad jeg skal
købe. Har overvejet en XS400 SE eller Sega. Hvad skal man passe på med
disse modeller og hvad ville du max. give for sådan en fra '80-85 der har
kørt 50-80k? Skriv endelig og lad mig høre hvad du synes..

Hilsen Laurits

Fra : Lasse

Dato : 07-07-03 20:48

Det er svert at sige men omkring 15K kr vil jeg mene er gennemsnit for en
seca, men det kommer an på standen, og om det er hos en forhandler eller
privat.
Jeg har selv lige solgt min seca og den havde gået 83000 km og kørte
upåklageligt og startede hver gang. Men være opmærksom på skivebremsen og
den er opslit, det står på skiven hvornår den er opslidt, en ny koster
omkring 1000 kr. En anden ting er bagpotten, undersøg om den er ved at
være gemmentæret, man kan ikke se det på ydersiden, men den ruster op inde
fra, det begyndte min at gøre omkring beslagene. så vær opmærksom på det
da en ny koster 2000.
Lasse
Transalp