Hurtig hjælp med valg af MC
Fra : Brian Kjær

Dato : 07-07-03 10:45

Hej alle

Jeg står og skal have mig en ny MC, jeg har kigget på Suzuki GSX 600/750 F,
Kawa GPZ 600 R, Honda CBR 600, KAwa ZZR 600 og suzuki RF 600 R - alle fra
årene 90-92.

Hvad skal jeg vælge, hvorfor fremhæve nogle modeller frem for andre. Jeg er
primært gået efter designet, da jeg ikke er den store mekaniker.

Hjælp ønskes

/Brian

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 07-07-03 11:13

> [...]
er
> primært gået efter designet, da jeg ikke er den store mekaniker.

Honda CBR F2

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-07-03 11:42

> Honda CBR F2

ZZR 600 og CBR 600 er begge meget stærke i motoren. Især CBR har et ry for
at køre flere km end de andre. De andre modeller er ikke dårlige, men har et
knabt så uplettet ry. Vær meget forsigtig når du skal se på en 10-15 år
gammel model. Har den kun kørt 30.000km, så forvent fuld service bog og en
cykel der ser ud som ny. Jeg købte min CBR til 62.500 kr. Den havde gået
59.000km havde meget få ridser og gik som en drøm. Den trængte til nyt
laderelæ, nye glideringe i venstre gaffelben, nye kronrørslejer og en ny
bagdæmper. Det stod mig i ca 5000kr. Siden har den kørt 45.000km, og har
ikke lavet et forkert hik, og mangler stadig at bruge sin første dl olie
mellem de 12.000km lange intervaller mellem olieskiftene. Den spinder stadig
som en mis, og har nulstillet tælleren. Det må tale for sig selv.

Hvis du kommer til Træf på Toppen i weekenden eller til MC Chaufførene på
forsdag, så kig forbi, så skal jeg nok gøre en Honda mand ud af dig...
Mit mobil nr er 6133-5412

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-07-03 11:51

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:

> Hvis du kommer til Træf på Toppen i weekenden eller til MC Chaufførene på
> forsdag, så kig forbi, så skal jeg nok gøre en Honda mand ud af dig...

Eeeeeeeuw

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-07-03 12:05

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hvis du kommer til Træf på Toppen i weekenden eller til MC
> Chaufførene på forsdag, så kig forbi, så skal jeg nok gøre en Honda
> mand ud af dig...

Uha det lyder kinky! Du sætter dit telt op et godt stykke væk fra mig ikke?

--
Tony
Ymerhakker-lover

Fra : Bjørn S

Dato : 07-07-03 12:18

Tony Lorentzen wrote:

> Uha det lyder kinky! Du sætter dit telt op et godt stykke væk fra mig ikke?

Tror også jeg kører andre veje...

--
/Bjørn, med fungerende Ducati, og d e f e k t Honda... 84.000 km..tsk, tsk
- nogen kan li moderen, nogen datteren, og så er det os som ikke kan

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-07-03 21:42

/Bjørn, med fungerende Ducati, og d e f e k t Honda... 84.000 km..tsk, tsk
- nogen kan li moderen, nogen datteren, og så er det os som ikke kan
beslutte os ;-/

Og så er der dem der vælger hende med de største p..... ;-9

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Armand

Dato : 08-07-03 16:11

Rune (Bandit600R) <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> beslutte os ;-/
>
> Og så er der dem der vælger hende med de største p..... ;-9

Det samme gør pigerne!
Måske derfor at dit kærlighedsliv halter? ))

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 07-07-03 13:02

On Mon, 7 Jul 2003 11:45:08 +0200, "Brian Kjær"
<brian.kjaer@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvad skal jeg vælge, hvorfor fremhæve nogle modeller frem for andre. Jeg er
>primært gået efter designet, da jeg ikke er den store mekaniker.

En hurtig (min) rating,baseret på totalvurdering af samlede
egenskaber:

Suzuki GSX-F 50 %
Kawa GPZ 55 %
Honda CBR (F2) 90 %
Kawa ZZR 70%
Suzuki RF 60%

Make your choice...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Armand

Dato : 08-07-03 16:15

Brian Kjær <brian.kjaer@stofanet.dk> skrev i en
> [...]
F,
> Kawa GPZ 600 R, Honda CBR 600, KAwa ZZR 600 og suzuki RF 600 R - alle >

Jeg tilslutter mig Michaels nuancering - Blot ville jeg(!) sætte Zuki'en
endnu lavere!

Men noget helt andet og skelsættende: Har du fisket efter forsikringspræmier
for omtalte mc-kategori?
Dt kan godt gå hen og blive uladsiggørligtdyrt

--
Armand.
(25 års skadefri kørsel og alligevel 12.000,-/årl. kasko-præmie på en 12 år