Salgskontrakt på mc...?
Fra : Thomas Hollænder

Dato : 06-07-03 17:51

Er der nogen der ved hvor man kan finde et eksempel på en
købs-/salgs-kontrakt på en mc..??
- eller ved hvad der bør stå på sådan en

Står og skal købe en brugt motorcykel.

/ Thomas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-07-03 18:02

> Er der nogen der ved hvor man kan finde et eksempel på en
> købs-/salgs-kontrakt på en mc..??
> - eller ved hvad der bør stå på sådan en

Kig her:
http://www.mczonen.dk/slutseddel.htm

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Poll

Dato : 06-07-03 18:43

Thomas Hollænder wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan finde et eksempel på en
> købs-/salgs-kontrakt på en mc..??
> - eller ved hvad der bør stå på sådan en
>
> Står og skal købe en brugt motorcykel.
>
> / Thomas

Hej Thomas
Der er en på min side under Diverse/MC. Der er 2 versioner en i word og en i
PDF format.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk