Køb hos louis.de
Fra : yamerkim

Dato : 05-07-03 12:53

Jeg ved ikke rigtigt om jeg er i den rigtige gruppe?

Hvordan er reglerne ved køb hos louis.de? jeg mener jeg har læst eller set i
tv når man køber på postordre i udlandet tager post danmark sig godt betalt
for at veksle valutaen fra danske kr når man modtager pakken, og hvad
koster det at få noget sendt derfra herop? Kan det betale sig at få et
visadankort?
Jeg har set på nettet at de har flere forretninger i tyskland er det turen
vær at køre ned og kigge og hvilken forretning? Eller er det ligesom vores
motorcykelforhandlere herhjemme hvor der kun er lidt at kigge på af tilbehør
ellers skal vi studere kataloger i forretningen, men det kan jeg ligeså godt
gøre herhjemme fra louis.de
Håber i kan hjælpe mig.
Hilsen yamerkim

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-07-03 13:54

"yamerkim" <sbm@ofir.dk> writes:

> Jeg ved ikke rigtigt om jeg er i den rigtige gruppe?

Det skulle jeg mene at det var.

> [...]
> for at veksle valutaen fra danske kr når man modtager pakken, og hvad
> koster det at få noget sendt derfra herop? Kan det betale sig at få et

Jeg har aldrig prøvet at købe pr. postordre, men når man køber med
VISA-kort, så koster det 6,50 euro at få sendt pakken uanset hvor stor
den er, forudsat at den vejer under 20 kg.

Kan du ikke låne dig til at VISA-kort? Hvis du fx bor i
Københavnsområdet kan vi da sikkert finde ud af noget.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=\*

Fra : yamarkim

Dato : 05-07-03 14:42

"yamerkim" <sbm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Tak for tilbudet Jacob; men jeg for mit visa kort i næste uge,
Men jeg havde bestilt en tanktaske hos louis på postordre,fordi jeg ikke
havde visakort, men der gik ged i den, den blev sendt til min adresse i
'bare i tyskland'.
Derfor tænkte jeg at køre forbi på vej sydpå.

Hilsen yamarkim

Fra : Moller

Dato : 05-07-03 16:27

"yamerkim" <sbm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke rigtigt om jeg er i den rigtige gruppe?

Det er jo en MC forhandler :) så mon ikke det er :)

> [...]
betalt
> for at veksle valutaen fra danske kr når man modtager pakken, og hvad

Ja, men nu er det meget meget få der bruger posthuset til det :)

> koster det at få noget sendt derfra herop? Kan det betale sig at få et
> visadankort?

hmmm, hvis man skal spare penge, og nyde af det åbne markede i EU, så
bør et Visa kort være et minimums eje, da det gir dig muligheder som Dankort
osv... aldrig vil kunne give dig... så skaf dig et hurtigst muligt :) og
hvis det er dankort delen du er bange for ikke at kunne styre, så lade det
ligge hjemme et godt aflåst sted.

> Jeg har set på nettet at de har flere forretninger i tyskland er det turen
> vær at køre ned og kigge og hvilken forretning?

Har aldrig været der, men har hørt fra flere at hvis man står med ny
kværn, og skal ha købt den store omgang af tøj, hjelm osv... så er det en go
tur, som både spare mange penge, og virkelig giver et stort udvalg, og så
kan man jo tjene lidt hjem igen med den billige sprut på vejen hjem også :)
hvis der er plads.

> [...]
tilbehør
> ellers skal vi studere kataloger i forretningen, men det kan jeg ligeså

Af hva de fleste fortæller, så kan du på ingen måde sammenligne med de
danske MC forhandlere... louis vil gerne sælge, og ha kunderne igen :) noget
man ikke oplever så tit hos Danske MC forhandlere...

> Håber i kan hjælpe mig.

Spørg løs, og vi forsøger hvor meget vi kan :)

VH
Lars Molnit
Som lige har bestilt for godt 279? fra louis for ca. 10 min siden :)

Fra : Armand

Dato : 06-07-03 12:17

yamerkim <sbm@ofir.dk> skrev i en

> Jeg har set på nettet at de har flere forretninger i tyskland er det turen
> vær at køre ned og kigge og hvilken forretning?

En af mine kammerater tog til Kiel (=nærmeste POLO, og Polo ser ud til at
være stærkest i beklædning) med sin nye veninde. Hun havde et par tusinde
tilovers som hun var villig til at bruge på noget gedigent mc-tøj og havde
hjemefra focus på et absolut billigt tilbud som dog vise sig at være lidt
for regnjakke-agtigt trods membran og skaller.
Efter at have arbejdet sig opad igenem prislagene endte hun ved et sæt som
lige akkurat fyldte budgettet + 100 kr; men ved kassen skulle det vise sig
at de havde overset at jakken var sat ned: Suma summarum 1.500,- kr for et
"cordura-sæt)!
Hun har hidtil klaret sig med at låne sig til en hjelm, og benyttede
lejligheden til at scanne udvalget for alternativer: Det korte af det lange
var at den bedst siddende hjelm, en AGV, fandt de ved Louis, og tilfældigvis
prøvede de én nummeret mindre end den str. de hidtil havde fokuseret på (á
den låntes) som viste sig at være "perfect fit" - pris 650,- kr.
Med et sprængt budget á 150 kr men til gengæld også med en hjelm, drog hun
glad hjemefter!
Om det kan svare sig? Prøv du at iklæde dig med tøj og komposit-hjelm for
2.200,- kr herhjemme

--
Armand.