Gevind, Highway Hawk blink
Fra : JBM

Dato : 05-07-03 08:24

Nogen der aner, hvilken gevindtype boltene på Highway Hawk blinklys har?
Jeg troede de var alm. 10mm gevind, men stigningen er anderledes, da den
ikke kan gå ind i alm. 10 mm møtrikker.

Fra : Hekto

Dato : 05-07-03 10:45

In article <be5ua9$mjf$1@news.cybercity.dk>, JBM says...
> Nogen der aner, hvilken gevindtype boltene på Highway Hawk blinklys har?
> Jeg troede de var alm. 10mm gevind, men stigningen er anderledes, da den
> ikke kan gå ind i alm. 10 mm møtrikker.

Du ved hvor du kan finde mig i eftermiddag.
Mener vi har en 'gevindmåler'.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : OldSmurf

Dato : 07-07-03 08:14

Mon ikke der er tale om M10x1,25 - jeg monterede LED blinklys bag på min MC
og blev konfronteret med samme problemstilling. Valgte så den nemme 'her og
nu' udvej - tag en almindelig M10 møtrik og skære gevindet om til M10x1,25.
Det har indtil videre holdt i 3.500 km, så mon ikke de bliver der?

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 07-07-03 09:21

In article <w49Oa.14$BH7.2@news.get2net.dk>, Oldsmurf56@hotmail.com
says...
> [...]
> nu' udvej - tag en almindelig M10 møtrik og skære gevindet om til M10x1,25.
> Det har indtil videre holdt i 3.500 km, så mon ikke de bliver der?

Det var ihvertfald samme løsning vi lavede! ;0)
Jeg har dog ikke hørt om de er blevet skruet på endnu.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : JBM

Dato : 07-07-03 18:28

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Suzuki LS650 + GS450E
> Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
> Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'

Jo, de sidder bare klippefast !
/Jan

Fra : Hekto

Dato : 07-07-03 22:36

In article <becadc$11hf$1@news.cybercity.dk>, JBM says...
> Jo, de sidder bare klippefast !

Kanón! ... så må jeg bare finde på noget tilsvaende, så mine kan blive
sat på.
Synd du ikke var med på Klemmen. Vi havde en fin tur ind over sjælland
til jystrup, Krike Hvalsø o.s.v.
Når først man får kørt sig varm, kan den godt vrides rundt om
hjørnerne!