Flette reb/tov
Fra : MAndersen

Dato : 04-07-03 19:43

Kender i en side der viser hvordan man fletter tov ?

Jeg vil have flettet noget tov til båden, men jeg kan ikke hitte ud af
hvordan man gør

mvh
MAndersne

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 04-07-03 21:40

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kender i en side der viser hvordan man fletter tov ?
>
> Jeg vil have flettet noget tov til båden, men jeg kan ikke hitte ud af
> [...]
Kan du bruge den her:
http://maximalt.dk/knob/Oejesplejs.htm
Mvh
Jess

Fra : MAndersen

Dato : 05-07-03 07:03

"Jess Mathiasen" <jessm@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du bruge den her:
> http://maximalt.dk/knob/Oejesplejs.htm
> Mvh
> Jess

Det var lige nøjagtig den side - takker mange gange - de første øjer er
lavet.
MAndersen