Et projekt for Mads?
Fra : Jørund Seim

Dato : 01-04-01 08:20

Fra : Kenneth

Dato : 01-04-01 10:43

http://albums.photopoint.com/j/view?u=1474218&a=11096409&p=45268202&sequence
> =0&res=high

Grotesk idè :)
...den må sgu ikke være nem at holde forhjulet nede med.

--
Venligst
Kenneth

Fra : Mads Lund

Dato : 01-04-01 11:09

GRILL

Trickfoto !

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Jørund Seim

Dato : 01-04-01 11:14

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> wrote in message
> GRILL
>
> Trickfoto !

Jeps, men godt laget.

JS

Fra : Mads Lund

Dato : 01-04-01 11:24

> Jeps, men godt laget.

Gad vide hvor umulig den ville være at køre på. Sikker temmelig meget.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 02-04-01 02:37

Jørund Seim <origo@earthling.net> skrev i en
> "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> wrote in message

> Jeps, men godt laget.

Bekendt med de grafiske muligheder der ligger i dagens hjemme-computere,
skal man være meget skeptisk omkring ethvert billede set på nettet.
Omend at en grafisk manipulatør ville kunne overskue at få detaljen med,
vil jeg alligevel mene at grundet det nødvendigt forlængede
sidestøtteben, er det måske alligevel et mekanisk show-objekt!

Er der evt. én der kan fatte et evt. budskab omkring modellen relateret
til skiltets påskrift???

--
Armand.

Fra : Jørund Seim

Dato : 02-04-01 06:43

> Er der evt. én der kan fatte et evt. budskab omkring modellen relateret
> til skiltets påskrift???

Deals Gap: En vei med over 300 sving fordelt over en strekning på få
kilometer. Passer nok perfekt

JS

Fra : Armand

Dato : 02-04-01 12:46

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Deals Gap: En vei med over 300 sving fordelt over en strekning på få
> kilometer. Passer nok perfekt

Tænkte nok at der kunne være en sammenhæng!

Mon ikke at gimmick'en deri støtter min ide om hardware!?

--
Armand.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 02-04-01 14:02

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev

Prøv at læs her: http://www.rhino-tech.com/~mikey/zx9.html

--
Susanne

Fra : Allan Bojesen

Dato : 02-04-01 21:04

--
Det kunne være fint at have en forgaffel der kunne forlænges, som på
billedet, under accelleration. Så var chancen for at blive stoppet

Allan Bojesen
CB 750 F2 -78 (Der ikke har problemer med svævende forhjul