Bolte til yzf
Fra : Brian W.

Dato : 03-07-03 17:58

Hey NG,

Hvor kan man finde firmaer der laver bolte til motorcykler.... hmmm prøver
lige på en anden måde.

Jeg kunne godt tænke mig at skifte de bolte og skruer der holder kåbe, og
tankdæksel ud til nogle evt andre farver. Men hvor finder man lige et firma
der laver/sælger sådan nogle.
Er der nogen herinde der har erfaring med det????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 03-07-03 18:42

"Brian W." skrev i meddelelsen

> Jeg kunne godt tænke mig at skifte de bolte og skruer der holder kåbe, og
> tankdæksel ud til nogle evt andre farver. Men hvor finder man lige et
firma
> der laver/sælger sådan nogle.

http://www.sbfiberdesign.com/ er måske en mulighed. Jeg har ingen erfaringer
med dem, men har blot set det da jeg var inde og kigge på kåbeglas.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Brian Støhs

Dato : 03-07-03 18:48

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Brian Laursen

> http://home1.stofanet.dk/cashman
>
> ..........." Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr

bolte og skruer i div farver og længder>

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-07-03 19:13

Brian Støhs wrote:

> bolte og skruer i div farver og længder>

Hej Brian (og andre),

Dette er ment som en flink opfordring: Er du ikke sød at skrive under det du
citerer - og fjerne alt det andet - f.eks. som jeg har gjort i dette indlæg.
Det gør det meget nemmere og hurtigere for os andre at se dit svar.

Hvis du bruger Outlook Express (OE) på PC til at læse indlæg med kan jeg
anbefale at du installerer OEQuoteFix som retter op på OEs fejl mht.
citering osv. Programmet er gratis og kan hentes fra følgende web-adresse:
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Læs evt. også mere om netikette og citat-teknik på http://www.usenet.dk/

Venlige mc-hilsner,

Tony
FZS1000

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-07-03 18:57

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Brian Laursen

> http://home1.stofanet.dk/cashman
>
> ..........." Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr

-Er ret sikker på at Louis har hele sæt af alu-bolte osv i forskellige
farver. Ellers sælger de sortiments-æsker: forkskellige størrelser skruer,
bolte og møtrikker i en farve (pr.æske)

Jesper
..
GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Brian Luckow

Dato : 03-07-03 19:05

> [...]
firma
> der laver/sælger sådan nogle.
> Er der nogen herinde der har erfaring med det????

Jeg har købt div. røde alu skruer hos Mandp og Louis.

Underligt nok, så lige netop de bolte der holder mit koblings- og
tandhjulsdæksel, de mister farven med tiden. Alle andre bolte holder farven
fint. Det lyder underligt i mine øre, hvis det skulle skyldes varmen fra
motoren??? Så vil jeg nærmere tro det er når jeg giver motoren en gang
motorrens, at de mister farven, men jeg passer ellers på med at ramme
koblings- og tandhjulsdækslerne.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Brian W.

Dato : 04-07-03 06:37

Brian Luckow wrote:

> [...]
> motoren en gang motorrens, at de mister farven, men jeg passer ellers
> på med at ramme koblings- og tandhjulsdækslerne.

Tak for svar. Jeg prøver lykken hos SB Fiberdesign. Men kikker nok lige
forbi louis.