Lidt glæde i den triste tilværelse
Fra : Jon Larsen

Dato : 02-07-03 12:56

Hej i NG'en..

I dag kom de bestilte dele hjem til min lille gixxer, og jeg har fået lavet
en aftale med ham jeg skal have de dele af, der blev stjålet fra mig....

Så nu vil jeg smutte 14 dage til syden ( Italien, Gardasøen v/ Lazise ), og
så er jeg frisk og udhvilet til at samle når jeg kommer hjem fra ferie.. Den
mellemliggende tid har jeg brugt på at male forskellige smådele, og polere
kåbedelene flot op. Når motoren er samlet skal hele stellet gøres rent og
pudses, så den ordenlig er fin til sin første køretur.

--
MVH.
Jon Larsen ( Juuubbiiii )

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-07-03 14:19

"Gardasøen"

Måske vi ses dernede

God tur.

--
Mvh.
Henrik (som glæder sig til at køre i Dolemitterne)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Peter Aagaard

Dato : 02-07-03 21:29

Jon Larsen wrote:
> Hej i NG'en..
>
> I dag kom de bestilte dele hjem til min lille gixxer, og jeg har fået
> lavet en aftale med ham jeg skal have de dele af, der blev stjålet
> fra mig....

Det vil så sige at han har indrømmet at han fik forlagt dine karbunader mv.
og giver dig nogle nye ?
Det er så ok, men burde aldrig være forekommet, sikke et bøvl...

Mvh. Peter
(425km til Millen's første eftersyn)