sv650 problemer
Fra : Magrethe & Bjarne

Dato : 01-07-03 20:49

Jeg har en suzuki sv650 år 99 der når man kører med konstant fart på
eksempel motorvej pluselig sætter ud, hvor efter det forsvinder igen ingen
værksteder har kunnet finde ud af det, lige for tiden forsøger jeg mig med
motul fuel clean, er der nogle der har lignende problemer?

Fra : Jacob \(hornet 900\)

Dato : 01-07-03 21:30

"Magrethe & Bjarne" <b_m@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> værksteder har kunnet finde ud af det, lige for tiden forsøger jeg mig med
> motul fuel clean, er der nogle der har lignende problemer?

jJeg har en kammerat der havde det samme problem da vi stod ca 700 kilometer
ned i tyskland og da var det noget så simpelt som en bensinslange fra pumpen
der havde et skarpt knæk, så prøv at tjekke bensinslangen fra bensinpumpen
og op til karburatorene.....

held og lykke med det

Jacob

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-07-03 21:34

> [...]
> bensinslange fra pumpen der havde et skarpt knæk, så prøv at tjekke
> bensinslangen fra bensinpumpen og op til karburatorene.....

Benzinmangel lyder meget realistisk, og det kan også forårsages af et
tilstoppet benzinfilter i hanen eller måske et tilstoppet udluftningshul i
tankdækslet, så der opstår undertryk.

Sidstnævnte kan hurtigt kontrolleres når problemet opstår ved at åbne for
dækslet og lytte efter et SWUP(tm). Derefter burde cyklen også kunne køre
videre igen, indtil undertrykket bliver for stort igen.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-07-03 21:29

Hejsa

Magrethe & Bjarne wrote:
> [...]
> værksteder har kunnet finde ud af det, lige for tiden forsøger jeg mig med
> motul fuel clean, er der nogle der har lignende problemer?

Prøv med et sæt nye tændrør, og en måske mere vandtæt Tænrørs hætte på
den foreste cylinder.

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Armand

Dato : 01-07-03 22:23

> [...]
> værksteder har kunnet finde ud af det, lige for tiden forsøger jeg mig med
> motul fuel clean, er der nogle der har lignende problemer?

Vacuum i tanken p.g.a. tilstoppet ånde-hul :-/

Næste gang, så forsøg at åbne tankdækslet og se om det udbedrer sagen!

--
Armand.